WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew Złożenie dokumentów: Osobiście Odbiór dokumentów: Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem Tel. (+48) 95 74-92-320 lub e-mail: usc@pszczew.pl
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Wymeldowania dokonuje się niezwłocznie po złożeniu formularza meldunkowego. Jako potwierdzenie czynności wydaje sie poświadczenie wymeldowania.
OPŁATY Zwolniono z opłat
TRYB ODWOŁAWCZY 14 dni od wydanej decyzji administracyjnej do Wojewody Lubuskiego
DODATKOWE INFORMACJE Brak
WYMAGANE DOKUMENTY: Wypełniony formularz (druk) wymeldowania oraz: dokument stwierdzający tożsamość (dokumentem potwierdzającym tożsamość dla osób niepełnoletnich jest to odpis skrócony aktu urodzenia), wojskowy dokument osobisty - dla osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony z wyjątkiem funkcjonariuszy: Policji, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu, Służby Więziennej oraz Centralnego Biura Antykorupcyjnego Przy wymeldowaniu należy stawić sie osobiście i przedstawić dokument stwierdzający tożsamość (za osobę niepełnoletnią czynność wymeldowania dokonują osoby sprawujące prawną opiekę), Wymeldowania z pobytu czasowego do 3 miesięcy przed upływem zamierzonego czasu pobytu dokonuje się ustnie.
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.) |