.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zamówienia Publiczne aktualne:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw ZUK w Pszczewie
poka wszystkie dokumenty

 

Pszczew: Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie
Numer ogłoszenia: 48862 - 2009;
data zamieszczenia: 04.03.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie ,
ul. Kasztanowa 14, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 0-95 7491088,
faks 0-95 7491088.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zakładowego magazynu paliw zamawiającego oleju napędowego w ilości około 70 000 litrów, przeznaczonego do napędu silników o zapłonie samoczynnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniający pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt 9, na zasadzie SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA wymaganego warunku..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych pzp oraz określonych przez Zamawiającego: -Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. -Pełnomocnictwa osób upoważnionych do podpisywania oferty (o ile nie wynika to wprost z dokumentów wymienionych wyżej). -Aktualna, stosowna koncesja zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, tj. koncesję na dystrybucję i obrót paliwami wraz z potwierdzeniem opłaty koncesyjnej. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych lub społecznych, lub dokument potwierdzający uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust. 1 pzp - wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz. -Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane są w języku polskim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych ul. Kasztanowa 14 66-330 Pszczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych ul. Kasztanowa 14 66-330 Pszczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


                                                                                             DYREKTOR

                                                                                       (-) JAN ŁUKASZYK

 

pobierz: SIWZ

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2009-03-04 11:03:02
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2009-03-04 13:17:41 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Ad 5
 Ad 3
 Ad 2
 SIWZ
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 144290