.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zamówienia Publiczne aktualne:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawy ZP.271.5.11 Dostawa i montaż (wymiana) urządzeń oczyszczalni ścieków w Pszczewie
poka wszystkie dokumenty

Pszczew, dnia 29 lipca 2011 roku

 

Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy

Przetarg nieograniczony

ZP.271.5.2011  Dostawa i montaż (wymiana) urządzeń oczyszczalni ścieków w Pszczewie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż (wymiana) urządzeń oczyszczalni ścieków w Pszczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń dla oczyszczalni ścieków w Pszczewie. Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań na obiektach: a. Punkt zlewny ścieków dowożonych z kratą PZK Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż kraty schodkowej ze stali kwasoodpornej Dostawa i montaż praski tłokowej do skratek Dostawa i montaż szafy zasilająco-sterowniczej z sondami poziomu cieczy, lokalne sterowanie urządzeniem. b. Pompownia ścieków surowych PS Demontaż wymienianych urządzeń Wymiana armatury Dostawa i montaż pomp zatapialnych z osprzętem - 2 szt. Dostawa i montaż urządzenia wyciągowego c. Komora beztlenowa KB Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż mieszadła średnio obrotowego z osprzętem Dostawa i montaż urządzenia wyciągowego d. Osadnik wtórny ze zbiornikiem ścieków oczyszcz. obecny OWT-1 Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż mieszadeł średnio obrotowych - 3 szt. Dostawa i montaż urządzenia wyciągowego Wymiana koryta przelewowego z krawędzią pilastą e. Komora napowietrzania (nitryfikacji) KN-1 Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż mieszadła średnio obrotowego Dostawa i montaż urządzenia wyciągowego Dostawa i montaż sond tlenowych - 2 szt. f. Pompownia ścieków oczyszczonych PSO Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż pomp zatapialnych do ścieków z osprzętem - 2 szt. Dostawa i montaż pompy do płukania piaskownika z osprzętem Dostawa i montaż urządzenia wyciągowego g. Pompownia osadu POF Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż pomp zatapialnych z osprzętem - 2 szt. Dostawa i montaż urządzenia wyciągowego h. Komora Stabilizacji Osadu KSO Demontaż wymienianego urządzenia Dostawa i montaż pompy zatapialnej z osprzętem i. Pompownia wód drenażowych PWD Demontaż wymienianego urządzenia Dostawa i montaż pompy zatapialnej z osprzętem j. Budynek dmuchaw BD Demontaż wymienianych urządzeń Dostawa i montaż dmuchaw wyporowych z osprzętem - 3 szt. Dostaw i montaż wciągnika przejezdnego udźwig 1,5t. napęd ręczny Dostawa i montaż przemienników częstotliwości - 3 szt. k. Rozruch urządzeń oraz przygotowanie dokumentacji porozruchowej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania dostawy i montażu określa załącznik nr 3 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy oraz zał. nr 4 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru i zał. nr 5 - przedmiar.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.24.00.00-1, 45.25.21.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ w gwarancjach bankowych 4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert do godziny 12.00. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; * przez dostawę o zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia rozumieć się będzie 2 dostawy z montażem urządzeń do oczyszczalni ścieków o wartości min. 250.000,00 zł każda (Zamawiający nie dopuszcza łączenia dostaw celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu)

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionej wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy (wg zał. nr 1 SIWZ) b) wypełniony przedmiar (wg zał. nr 5 SIWZ) c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: a/ konieczności przesunięcia terminu wykonania zamówienia ze względu na: - działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe) - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie zamówienia - konieczność uzyskania decyzji oraz uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót - wystąpienie innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności b/ Zmiany zakresu zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie w całości zamówienia nie leży w interesie publicznym c/ koniecznością naniesienia zmiany nazw, adresów, siedzib wykonawcy lub zamawiającego, osób uprawnionych do zawierania umów. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia w formie aneksu do przedmiotowej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zadanie jest dofinansowywane w ramach umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego z PROW na lata 2007-2013 na zadanie Remont stacji uzdatniania wody w Pszczewie oraz wymiana urządzeń technologicznych oczyszczalni ścieków w Pszczewie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.07.2011r. pod numerem ogłoszenia 223280 - 2011

 

Wójt Gminy Pszczew

/-/ Waldemar Górczyński

 

 

1/ Tablica UG Pszczew

2/ Strona www.bip.pszczew.pl

3/ a/a.

 

 

Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2011-07-29 14:34:52
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2011-07-29 14:39:11 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 ZP.271.5.11 SIWZ z załącznikami
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 144290