Uchwała Nr XXXVII/218/10 Rady Gminy Pszczew z dnia 24 czerwca 2010 roku.
w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Pszczew za pierwsze półrocze roku budżetowego
Na podstawie art.18 ust.2 pkt.15 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami: Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; Dz. U. z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759; Dz. U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; Dz.U. z 2006r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337; Dz. U. z 2007r. Nr 48, poz. 327, Nr 138 poz.974, Nr 173 poz.1218, Dz.U. z 2008r. Nr 180 poz.1111, Nr 223 poz.1458, Dz.U. z 2009 Nr 52 poz.420, Nr 157 poz.1241, Dz.U z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146) art. 266 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 157, poz.1240 ze zmianami:. Dz. U. z 2010 r. Nr 78, poz.146 ) uchwala się co następuje:
§ 1. Określa się formę i zakres informacji o przebiegu:
-
wykonania budżetu za I półrocze,
-
wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury.
§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Pszczew za I półrocze powinna obejmować:
1) Część opisową zawierającą:
-
omówienie stopnia realizacji dochodów budżetowych, z wyodrębnieniem dochodów majątkowych i bieżących,
-
omówienie stopnia realizacji wydatków budżetowych, z wyodrębnieniem wydatków majątkowych i bieżących,
-
wskazanie wyniku finansowego,
d) omówienie przychodów i rozchodów budżetowych,
2) Część tabelaryczną zawierającą:
-
zestawienie wykonania dochodów i wydatków, w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej,
-
zestawienie przychodów i rozchodów budżetu,
-
zestawienie udzielonych dotacji w podziale na dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych oraz dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych, z wyodrębnieniem dotacji przedmiotowych, dotacji podmiotowych i dotacji celowych,
-
realizację wydatków jednostek pomocniczych,
-
zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych wraz z wykazem jednostek, które utworzyły rachunki dochodów własnych.
-
zestawienie przychodów i wydatków zakładu budżetowego.
§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za I półrocze powinna obejmować :
1) Część opisową zawierającą omówienie stopnia realizacji planu finansowego instytucji, ze szczególnym uwzględnieniem odchyleń od planu.
2) Część tabelaryczną zawierającą zestawienie wykonania planu finansowego instytucji, w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym wraz z wyszczególnieniem stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 4. Traci moc uchwała Nr XXXVIII/274/06 Rady Gminy Pszczew z dnia 22 czerwca 2006 roku w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Pszczew oraz o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowej instytucji kultury za I półrocze.
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Przewodniczący Rady Gminy
Konrad Kiona |