„Rewitalizacja centrum kulturalno-rekreacyjnego miejscowości Pszczew - remont Gminnego Ośrodka Kultury”
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Poznańska 27, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 749 23 22, faks 095 749 23 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja centrum kulturalno-rekreacyjnego miejscowości Pszczew - remont Gminnego Ośrodka Kultury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pszczewie (budynek główny wraz z łącznikiem i sala kinową) w zakresie: - robót ogólnobudowlanych, w tym m.in.: ocieplenie elewacji, wymiana okien, remont i wymian drzwi zewnętrznych, remont dachu wraz z ociepleniem poddasza nad łącznikiem i salą, wymiana stolarki okiennej w piwnicy, roboty remontowe w budynku głównym łączniku i sali kinowej, wykonanie platformy dla niepełnosprawnych przy budynku głównym; - robót sanitarnych, w tym m.in. roboty demontażowe istniejącej instalacji c.o., wewnętrzna instalacja c.o. z rur miedzianych o dł. 680 mb, rur stalowych 91 mb, 57 grzejników, montaż centrali wentylacyjnej kina, roboty demontażowe istniejącej instalacji wod.-kan., wewnętrzna instalacja wod.-kan.; - robót elektrycznych - w tym m.in. montaż 6 tablic rozdzielczych, 201 mb przewodów, 128 opraw oświetleniowych, 4 aparaty elektryczne, wypusty na wyłączniki i przełączniki i gniazda 137 szt.; - technologii kotłowni gazowej - w tym m.in. roboty demontażowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe, montaż i technologia kotłowni gazowej o mocy 120 KW Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez firmę PPUH Kazimierz Suterski, ul. Żwirowa 18, 66-330 Pszczew, składająca się z: a) Projekty budowlane, w tym: inwentaryzacja, kolorystyka elewacji, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, technologia kotłowni- stanowiące zał. nr 5 do SIWZ b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: branża budowlana, sanitarna, elektryczna - stanowiące zał. nr 2 do SIWZ. Zakres robót obejmuje remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pszczewie (budynek główny wraz z łącznikiem i sala kinową) o kubaturze 3 380,74 m3, powierzchnia zabudowy 380,74 m2, powierzchnia użytkowa 761,42 m2. Gminny Ośrodek Kultury składa się z budynku głównego - obiekt piętrowy z poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczony z dachem dwuspadowym kryty dachówką, łącznika - obiekt piętrowy, całkowicie podpiwniczony z dachem jednospadowym krytym papą, oraz salą kinową - obiekt piętrowy, bez podpiwniczenia z dachem jednospadowym pokrytym papą. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają: projekty budowlane zał. nr 5 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ oraz przedmiary robót - zał. nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8 000,00 PLN, słownie: osiem tysięcy złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 78 8367 0000 0023 2456 6000 0001 2/ w poręczeniach lub gwarancjach bankowych 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 4/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił przetarg Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy, który: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów oferentów, których oferta nie zostanie wybrana zamawiający przekaże do banku. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki zgodne z art. 46 ust 4a ustawy pzp
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego realizacją robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 1 zamówienia na realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu, przebudowy, rozbudowy lub nadbudowy budynku o kubaturze co najmniej 3000 m3 dokumentując odpowiednimi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury ul. Poznańska 27 66-330 Pszczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury ul. Poznańska 27 66-330 Pszczew pokój dyrektora (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowywane z PROW na lata 2007-2013 z działania Odnowa i rozwój wsi na podstawie umowy nr UMO4-6922-UMO400088/09 z dnia 18.08.2009r. oraz ze środków pochodzących z promesy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego na podstawie umowy nr 507/09/FPK/DFE z dnia 02.06.2009r..
V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenia: 196223 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury
/-/ Wanda Żaguń
Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz |