.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Uchwały Rady Gminy Kadencja 2010-2014:
UCHWAŁA Nr XVIII.99.2012 w sprawie zatwierdzenia Planów Pracy Stałych Komisji Rady Gminy Pszczew na 2012 rok.

UCHWAŁA Nr XVIII.99.2012
RADY GMINY PSZCZEW


z dnia 01 marca 2012 roku

 

w sprawie zatwierdzenia Planów Pracy Stałych Komisji Rady Gminy Pszczew na 2012 rok.

Na podstawie art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, tekst jednolity z 2001 roku (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011r. Nr 21,poz.113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz.1281) oraz § 55 Statutu Gminy Pszczew (Dz. Urzędowy Województwa Lubuskiego z dnia 27 czerwca 2007 roku Nr 65, poz. 966, uchwala co następuje:

§ 1. Zatwierdza się Plany Pracy Stałych Komisji Rady Gminy Pszczew na 2012 rok stanowiące załączniki do niniejszej uchwały.

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Gminy Pszczew.

 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

                                                   Przewodniczący Rady Gminy
                                                            
Konrad KIONA

 

                                                     Załączni Nr 1uchwały                  

Nr  VIII.99.2012 z dnia 01.03.2012r.

 

                       Plan Pracy Komisji Rewizyjnej                         

na 2012 rok

Lp.

Miesiące

Tematyka posiedzeń

Podmiot odpowiedzialny

1.

Styczeń

Luty

Marzec

1.       Przygotowanie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w 2011 r.

2.       Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2012.

3.       Kontrola wydatków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

w 2011r.

4.        Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji Rewizyjnej.

 

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

 

 

Pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów alkoholowych

2.

Kwiecień

Maj

Czerwiec

1.       Kontrola zadań zleconych w ZUK za I kwartał 2012 rok.

2.       Kontrola OPS i ŚDS.

 

3.       Kontrola wykonania budżetu gminy za 2011r.; opracowanie opinii do Regionalnej Izby Obrachunkowej.

4.       Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji Rewizyjnej.

 

Dyrektor ZUK

 

Kierownik OPS

 

Wójt Gminy,

Skarbnik Gminy

3.

Lipiec

Sierpień Wrzesień

1.       Kontrola sprzedaży mienia gminnego w
 I półroczu 2012r.

2.       Kontrola przygotowania placówek oświatowych do rozpoczęcia roku szkolnego 2012/2013.

3.       Kontrola przeprowadzonych  postepowań z zakresu zamówień publicznych  w IV kw. 2011r. oraz  I-III kw. 2012r.

4.       Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji Rewizyjnej.

 

Inspektor ds. gospodarki gruntami

 

Dyrektorzy placówek

Oświatowych

 

Zastępca Wójta

4.

Październik Listopad Grudzień

1.       Kontrola z zakresu wydatków rzeczowych

w I-III kw. 2012r.

 

2.       Kontrola realizacji i sposoby załatwiania wniosków i skarg mieszkańców.

3.       Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2013r.

4.       Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji Rewizyjnej.

 

Skarbnik Gminy

 

 

Sekretarz Gminy

 

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

                                                                                             

                                                                     Przewodniczący Komisji Rewizyjnej 
                                                                                  /-/ Stanisław DREGER

 

Załącznik Nr 2 do uchwały Nr XVIII.99.2012

z dnia 01 marca 2012 rok

PLAN PRACY

KOMISJI FINANSÓW i ROZWOJU GOPODARCZEGO

na 2012 rok

 

1.     Ustalenie i zatwierdzenie planu pracy.

 

2.     Prace związane z bieżącymi projektami  uchwał.

 

 

3.     Inwestycje gminne rozpoczęte w 2011 r.

- terminy wykonania

- koszty

        4.  Ocena wykonania budżetu za 2011r.

               - absolutorium dla Wójta

        5.  Sztandarowe imprezy gminy.

               - spotkanie  z dyr. GOK

        6.  Realizacja budżetu za I półrocze 2012r.

        7.  Prace nad projektem budżetu na 2013 r.

              - analiza sprawozdań jednostek organizacyjnych

              - opłaty lokalne

              - stawki podatków

        8.  Zaopiniowanie projektu budżetu na 2013r.

        9.  Sprawy różne.

       10. Propozycje członków komisji.

 

                Załącznik Nr 3 do uchwały Nr XVIII.99.2012 z dnia 01.03.2012r.

Plan Pracy

 Komisji Promocji, Kultury, Oświaty i Spraw Socjalnych

na 2012 rok

Lp.

Termin realizacji

Tematyka  posiedzeń

Osoby odpowiedzialne za przygotowanie materiałów

1.

I kwartał

1.     Przyjęcie planu pracy  Komisji.

2.     Organizacja zajęć dla dzieci i młodzieży szkolnej na okres ferii zimowych.

3.     Kalendarz imprez kulturalnych i sportowych w 2012 roku.

4.     Sprawozdanie z działalności OPS ze szczególnym zwróceniem uwagi  na pomoc osobom w podeszłym wieku, w trudnej sytuacji materialnej.

5.     Sprawozdanie z działalności Przedszkola Samorządowego w Pszczewie- zasady odpłatności za przedszkole.

6.     Sprawozdanie z działalności GKRPA i Narkomanii w 2011 roku.

7.     Podsumowanie pracy Zespołu Szkół za I półrocze roku szkolnego 2011/2012.

8.     Perspektywy rozwoju turystycznego gminy- zorganizowanie spotkania z gestorami i innymi osobami zajmującymi się turystyką.

9.     Zapewnienie bezpieczeństwa- spotkanie z Powiatowym Komendantem Policji.

 

Dyrektor zespołu szkół i GOK

Dyr. GOK

 

 

Kierownik OPS

 

 

 

Dyr. Przedszkola

 

Pełnomocnik Wójta

 

Dyr. Zespołu szkół

 

 

Wójt Gminy

 

 

KPP

2.

II kwartał

1.     Funkcjonowanie Gminnego Ośrodka Kultury.

2.     Przegląd obiektów sportowych oraz placów zabaw- komisja wyjazdowa.

3.     Analiza arkuszy organizacyjnych zespołu szkół i przedszkola.

4.     Ocena stanu przygotowania do sezonu letniego.

5.     Podsumowanie pracy placówek oświatowych.

6.     Współpraca z miastami partnerskimi- promocja gminy.

 

Dyr. GOK

 

 

 

Dyr. ZS,

Dyr. przedszkola

3.

III kwartał

1.     Spotkanie z kierownikami drużyn piłkarskich.

 

2.     Opieka nad uczniami zespołu szkół.

 

 

3.     Przygotowanie placówek oświatowych

do roku 2012/2013 w tym dowozy dzieci.

 

4.     Stan realizacji inwestycji w tym  przy

       udziale środków zewnętrznych.

 

5.     Informacja z wykonania budżetu  za I półrocze 2012r. Wnioski do budżetu na 2013 rok.

 

 

Opiekunowie drużyn, Wójt

 

Pielęgniarka p. G. Mocek

 

Dyr. Zespołu szkół i przedszkola

 

 

 

 

 

Skarbnik

 

4.

IV kwartał

1.     Podsumowanie sezonu turystycznego.

2.     Analiza założeń budżetowych oraz stawek podatkowych na 2013 rok.

3.     Uzgodnienia w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli oraz wysokości dodatku mieszkaniowego.

4.     Podsumowanie pracy komisji.

 

Skarbnik, Wójt

 

 

Wójt Gminy

 

 

Ponadto:

- omawianie bieżących spraw wynikających z funkcjonowania urzędów i instytucji związanych z  zadaniami komisji oraz wniosków i spostrzeżeń mieszkańców ,

- opiniowanie materiałów sesyjnych.

 Załącznik Nr 4 do Uchwały
Nr  XVIII.99.2012 z dnia 01.03.2012r.

PLAN PRACY KOMISJI ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
na 2012 rok

 

I kwartał

1.     Działania gminy w zakresie poprawy ochrony środowiska:

- Azbest, segregacja, zbiórka nieczystości stałych- zmiana przepisów, oczyszczalnie przydomowe,

       2.   Analizowanie materiałów sesyjnych.

       3.  Sprawy bieżące.

II kwartał

1.     Bezpieczeństwo przeciwpożarowe i powodziowe na terenie gm. Pszczew.

2.     Analizowanie materiałów sesyjnych.

3.     Sprawy bieżące.

III kwartał

1.     Stan realizacji programu związanego z oczyszczalniami przydomowymi i azbestem.

2.     Realizacja budżetu gminy za I półrocze 2012r.

3.     Wypracowanie wniosków do projektu budżetu na 2013 rok.

4.     Analizowanie materiałów sesyjnych.

5.     Sprawy bieżące.

IV kwartał

1.     Rozpatrzenie projektu budżetu na 2013 rok.

2.     Przygotowanie gminy do sezonu zimowego.

3.     Podsumowanie pracy komisji w 2012 roku.

4.     Opracowanie planu pracy na 2013 rok.

5.     Analizowanie materiałów sesyjnych.

6.     Sprawy bieżące.

 

Ponadto:

- ww. plan jest otwarty,

W razie potrzeby komisja planuje posiedzenia wyjazdowe.

                                                           

 
informacje udostępnił:Maria Wojtucka
data udostępnienia: 2012-04-10 10:30:11
ostatnia modyfikacja: Maria Wojtucka 2012-04-10 10:30:11 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290