Pszczew:
Budowa boiska do piłki nożnej w miejscowości Szarcz, gmina Pszczew
Numer ogłoszenia: 262514 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310,
faks 095 7492312.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego:
www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do piłki nożnej w miejscowości Szarcz,
gmina Pszczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: W zakres
realizacji robót wchodzi: - boisko do piłki nożnej o nawierzchni naturalnej
trawiastej o wymiarach 81 m2 x 46 m2 - elementy wyposażenia sportowego boiska:
2 bramki do piłki nożnej, piłkochwyty. Zakres robót do wykonania wymieniony
powyżej został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej opracowanej
Krzysztof Grzegorzewski Architekt, pl. Jana Pawła II 84/8 66-400 Gorzów Wlkp.
na Pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej Pszczew, łącznie ze Specyfikacją
Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
·
Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
Zamawiający
przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, maksymalnie do 50% wartości
zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-0, 45.21.00.00-0, 45.23.00.00-0,
45.34.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 500 zł (słownie:
jeden tysiąc złotych) w terminie do dnia 21.08.2014r. do godziny 12:00.
Decyduje data wpływu środków do zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie
pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2
siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)
oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć
zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca
przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy
złożyć jeden dokument 4) Wypełniony przedmiar robót (kosztorysy ofertowe w
formie uproszczonej), w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden
dokument
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie
art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
polegających na: zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do
dokumentacji projektowej, zmianie terminu zakończenia realizacji robót lub
zmianie wynagrodzenia oraz zmianie personelu Zamawiającego lub Wykonawcy. 3.
Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących
przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, które
będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; 2) wystąpi
konieczność wprowadzenia istotnych zmian w projekcie budowlanym. W takim
przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin
wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 3)
wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części, a opóźnienie to
będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji; w takim przypadku na
uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia
przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 4) w toku
wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i
niewypałów, wprowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ na
harmonogram realizacji robót podstawowych; w takim przypadku na uzasadniony
wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co
zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 5) w toku wykonywania przedmiotu umowy
wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe; warunki
atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie
prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, ze
względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę
wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane; w takim przypadku na
uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania
przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 6) w toku
wykonywania przedmiotu umowy wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji
warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci instalacji,
urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 4. Zmiana
wynagrodzenia może nastąpić w sytuacji, gdy : 1) wystąpi konieczność
wprowadzenia zmian rozwiązań projektowych, bez których wykonanie zamówienia
byłoby niemożliwe, bądź obarczone błędem. Wyliczenie kosztu robót nastąpi w
oparciu o ceny jednostkowe asortymentów robót, nie wyższe niż średnie ceny
regionalne dla województwa lubuskiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud
dla kwartału poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji; w przypadku braku
danego asortymentu robót w publikacji Sekocenbud, Wykonawca sporządzi kosztorys
szczegółowy z uwzględnieniem stawki roboczogodziny (r-g), kosztów pośrednich
(Kp), kosztów zakupu (Kz), zysku (Z) nie wyższych niż średnie regionalne dla
województwa lubuskiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwartału
poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji i w oparciu o ceny rynkowe
materiałów oraz sprzętu obowiązujące w województwie lubuskim. W przypadku
robót, dla których brak nakładów w KNR, będzie zastosowana wycena indywidualna
Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiającego; po zatwierdzeniu nowej ceny
zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy poprzez dopisanie nowej pozycji w
kosztorysie. 2) w toku wykonywania robót budowlanych zostanie ujawniony brak
pozycji w Kosztorysie ofertowym dla zakresu opisanego w projekcie budowlanym. W
takim przypadku należy postąpić w sposób opisany w pkt 1). 3) zajdzie
konieczność, w trakcie wykonywania robót budowlanych, wykonania prac w ilości
przekraczającej wielkość przyjętą w kosztorysie ofertowym; wartość tych robót
zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie
ofertowym, przy rozliczeniu końcowym umowy; w przypadku, gdy wartość prac
ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w
rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia umownego, wówczas
zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy; Wykonawca nie może odmówić
wykonania robót wymienionych w pkt 1) i 2). 4) ulegnie zmianie urzędowa stawka
należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w
budownictwie - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana
wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 5. Zmiana
personelu Wykonawcy może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą
Zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest
złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: 1)
opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) obliczenie kosztów zmiany,
jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 4) opis wpływu
zmiany na harmonogram rzeczowo-finansowy i termin wykonania Umowy. 7.Wszystkie
zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014
godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój
nr 9 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowywane w ramach działania 413
Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadającym
warunkom przyznania pomocy w ramach działania Małe Projekty objętego PROW na
lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Wójt Gminy
Pszczew
/-/ Waldemar
Górczyński
1/ Tablica UG Pszczew
2/ Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
|