.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zamówienia Publiczne aktualne:
Wyjaśnienia i modyfikacja treści SIWZdo przetargu nieograniczonego ZP.271.3.2014Przebudowa kopca ziemnego nad jeziorem Miejskim (Pszczewskim) w Pszczewie
poka wszystkie dokumenty

Pszczew, dnia 27 marca 2014 roku

 

Oferenci w przetargu nieograniczonym „Przebudowa kopca ziemnego nad jeziorem Miejskim (Pszczewskim) w Pszczewie

 

ZP.271.3.2014 przetarg nieograniczony: „Przebudowa kopca ziemnego nad jeziorem Miejskim (Pszczewskim) w Pszczewie

 

 Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 – tekst jednolity z późn. zm.) poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z odpowiedziami do niniejszego przetargu. Jednocześnie informuję iż odpowiedzi na pytanie 5,7,8,9,15 stanowią modyfikację treści SIWZ zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Pzp:

 

pyt. 1 - proszę o udostępnienie prawidłowo opracowanego przedmiaru robót, który zgodnie z Rozporządzeniem musi zawierać wyliczenia składowych przedmiaru dla każdej pozycji przedmiarowej, zgodne z wymiarami zamieszczonymi w projekcie wykonawczym,

Ad. 1  

Zamawiający przewiduje rozliczenia ryczałtowe, stąd przedmiar robót jest elementem niewymagalnym, poglądowym.

pyt. 2 - proszę zamieścić projekt wykonawczy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Ad. 2

Zamawiający dodatkowo zamieszcza 6 rysunków celem uściślenia dokumentacji.

pyt. 3 - proszę zamieścić przekroje przez kopiec - by oferent mógł zweryfikować przedmiary robót.

Ad. 3

W ramach realizacji (uzupełnienia ubytków gruntem) nie przewiduje się ingerencji w kopiec, stąd przekrój przez kopiec nie jest konieczny.

pyt. 4 - zamawiający opisuje przedmiot zamówienia opierając się min. o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, w związku z tym przedmiar robót za podstawę musi mieć nr ST a nie jakieś BCI, na które w załączonych dokumentach Zamawiający powołuje się tylko w tym przedmiarze, reasumując PROSZĘ OPRACOWAĆ PRZEDMIAR W ZGODZIE Z ZAMIESZCZONYMI ST.

Ad. 4

Jak w Ad. 1

pyt. 5 - poz. 1.13 i 1.14 przedmiaru robót nie mają odzwierciedlenia w żadnych rysunkach, nie sposób wycenić, czy drenaż ma przebiegać po gruncie, czy ma być w wykopie?

Ad. 5

W odniesieniu do poz. 1.13 Załączono rysunki kopiec widok szczytu i kopiec widok podestu uściślające ściek z kamienia łamanego. Ponadto Zamawiający wyjaśnia w kwestii poz. 1.14, że drenaż do odprowadzania wód ma być wykonany w rur drenarskich, elastycznych, ułożony na powierzchni skarp i mam mieć charakter tymczasowy do czasu ułożenia się skarp stożka.

pyt. 6 - w opisie projektu pkt 4 (str. 1) autor napisał, że kopiec jest stożkiem "Góra u podstawy ma 120 m obwodu, obwód wierzchołka ma 30 m, a wysokość góry wynosi 20 m" przy tak podanych wymiarach i wzorze na tworzącą stożka oraz pole stożka ściętego, powierzchnia boczna kopca to ~1962,5m2 i powierzchnia górnej podstawy 78,5m2 , a nie jak jest w przedmiarze robót  - 3000m2, proszę zweryfikować obmiary lub podać ich składowe,

Ad. 6

Jak w Ad. 1

pyt. 7 - brak rysunku balustrad drewnianych schodów - proszę uzupełnić,

Ad. 7

Balustrada – balustradę należy wykonać z drewna sosnowego, wysokość 1,1 m nad poziom podestu pochwytem drewnianym z żerdkami uniemożliwiającymi przejście się na stronę skarpy oraz wspięcie się na balustradę przez dzieci. Balustrada ma być mocowana do krawędzi podestu drewnianego. Przekrój prze schody i widok schodów na załączonych rysunkach.

pyt. 8 - brak rysunków przekrojów konstrukcyjnych nawierzchni projektowanych i istniejących dojścia i dojazdu - proszę uzupełnić,

Ad. 8

W przypadku dojścia i dojazdu do kopca należy założyć ilości kruszywa przewidywane w przedmiarze robót jako obowiązujące i wykorzystane do wzmocnienia nawierzchni.

pyt. 9 - brak rysunków zieleni i opisu zieleni, jakie krzewy należy zasadzić (szczegółowy opis z nazwami (łacińskimi) roślin i ilościami) - proszę uzupełnić,

Ad. 9

W ramach nasadzeń należy założyć poniższą szatę roślinną (od góry stożka):

1.      Jałowiec płożący (Juniperus horizontalis Moench)_ - 100 szt.

2.      Irga (Cotoneaster Medik) – 50 szt.

3.      Dereń (Cornus) – 50 szt.

4.      Berberys pospolity (Berberys vulgaris) – 50 szt.

5.      Pigwa pospolita (Cydonia oblonga) – 50 szt.

 

pyt. 10 - brak specyfikacji technicznej dla balustrad drewnianych - proszę uzupełnić,

pyt. 11 - brak specyfikacji technicznej dla drenażu - proszę uzupełnić,

Ad. 10 i 11

Jak w ad 7 i ad. 5

pyt. 12 - proszę przesunąć termin składania ofert o niezbędny czas na uzupełnienie dokumentacji przez projektanta.

Ad. 12

Termin został przesunięty.

pyt. 13 - brak rysunków dla ścieku kamiennego - proszę uzupełnić

pyt. 14 - brak specyfikacji dla ścieku kamiennego - proszę uzupełnić

Ad. 13 i 14

Załączono rysunek ścieku kamiennego.

pyt. 15 - brak specyfikacji technicznej dla: ławek drewnianych i metalowych, stojaków dla rowerów, koszy na śmieci, stołu drewnianego, podestu drewnianego - proszę uzupełnić

Ad. 15.

Podest drewniany należy wykonać z desek sosnowych, heblowanych o grubości co najmniej 25 mm, ułożonych na legarach z kantówki. Całość oparta na prefabrykowanych elementach betonowych ułożonych na gruncie. Elementy drewniane połączone z elementami betonowymi przy pomocy kotew stalowych. Podest powinien być wyniesiony ponad powierzchnię gruntu na wysokość około 10 cm, aby zabezpieczyć drewno przed nadmiernym niszczeniem. Drewno powinno być zakonserwowane standardowo,  odpowiednio do warunków w jakich będzie użytkowane. Załączono poglądowe zdjęcia ławka metalowa, stojaków na rowery, koszy na śmieci oraz stołu drewnianego z ławką.

pyt. 16 - z uwagi na ryczałtowe rozliczenie robót, proszę o poprawienie dokumentacji i przedmiaru robót lub zmianę sposobu rozliczenia robót na obmiarowe.

Ad. 16

Jak w Ad 1 – Ad. 15. Zamawiający nie zmienia sposobu rozliczenia. Pozostaje rozliczenie ryczałtowe.

 

W związku wprowadzonymi zmianami, mając na uwadze zapisy art. 38 ust. 6 ustawy  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 – tekst jednolity z późn zm.) Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 31.03.2014r. godz. 12.00 na dzień 02.04.2014r. godz. 12.00 oraz otwarcia ofert z dnia 31.03.2014r. godz. 12.15 na dzień 02.04.2014r. godz. 12.15. Zmianie ulega również termin wpłaty wadium z dnia 31.03.2014r. na dzień 02.04.2014r. oraz opis koperty z dnia 31.03.2014r. do godz. 12.00 na dzień 02.04.2014r. do godz. 12.00

 

            Z uwagi na fakt, że powyższe zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 – tekst jednolity z późn zm.) zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

 

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.

 

Wójt Gminy Pszczew

/-/ Waldemar Górczyński

 

 

 

www.bip.pszczew.pl

 

 

 

 

 

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2014-03-27 13:29:41
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2014-03-27 13:29:41 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Rysunki i zdjęcia do wyjaśnień
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 144290