Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.bip.pszczew.pl
Pszczew:
Budowa gminnej infrastruktury teleinformatycznej w gminie Pszczew
Numer ogłoszenia: 263568 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095
7492312.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej infrastruktury teleinformatycznej w
gminie Pszczew.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca ma obowiązek
zaprojektować i wykonać sieć teleinformatyczną na terenie gminy Pszczew w
oparciu o przekazane założenia projektowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
przedstawia program funkcjonalno-użytkowy będący załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest po opracowaniu projektu przedłożyć kosztorys
wykonawczy (suma kosztorysowa musi być zgodna z ryczałtową),.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.00-0, 32.42.00.00-1, 32.52.49.00-2,
32.42.00.00-3, 45.31.40.00-1, 48.00.00.00-8, 71.32.00.00-0, 45.40.00.00-1,
45.26.27.00-8, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium
należy wnieść w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w
terminie do dnia 26.07.2013r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do
zamawiającego
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu
sposobu spełniania warunku
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)
przynajmniej 1 robotę projektowo - budowlaną obejmującą co najmniej 15 km
kanalizacji teletechnicznej - światłowodowej b) przynajmniej 1 robotę
projektowo - budowlaną w zakresie budowy masztu radiowego minimum H=20m
c) przynajmniej 1 robotę z zakresu bodowy systemu punkt-wielopunkt na
bazie technologii WiFi 802.11 a/b/g/n składającego się z przynajmniej 15
punktów dostępowych i kontrolera
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu
sposobu spełniania warunku
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) minimum jedną osobą Kierownika Budowy w specjalności
telekomunikacyjnej bez ograniczeń oraz do kierowania robotami budowlanymi
związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz
z infrastrukturą telekomunikacyjną b) minimum jedną osobę posiadająca
uprawnienia SEP do 1 KVA, lub uprawnienia równoważne c) minimum jedną
osobą Projektant z uprawnieniami budowlanymi w specjalności
telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w
zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą
telekomunikacyjną d) minimum jedną osobą Projektant z uprawnieniami
budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji radiowej
e) minimum jedną osobą Projektant z uprawnieniami budowlanymi o
specjalności konstrukcyjno-budowlanej f) minimum jedną osobą instalator
systemów radiowych - uprawnionych i przeszkolonych do pracy na wysokości
oraz w polu mikrofalowym
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu
sposobu spełniania warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta
cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej
należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach
określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty
wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca
powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu
realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy
wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie
Zamawiającego. Zmiana dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu
Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w
określonym pierwotnie terminie. Zmiana dopuszczalna o czas działania siły
wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania, c) wystąpienia
warunków atmosferycznych odbiegających w sposób znaczący od normy wieloletniej
tj. intensywnych, długotrwałych opadów przekraczających normy wieloletnie,
silnych, długotrwałych mrozów których skala przekracza normy wieloletnie, określone
przez IMGW w Poznaniu uniemożliwiających w sposób istotny wykonanie robót lub
spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy. Zmiana
dopuszczalna o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, d)
natrafienia na niezainwentaryzowane media podziemne, których na etapie
opracowania dokumentacji projektowej nie można było zlokalizować, powodujących
konieczność zmiany dokumentacji projektowej. Zmiana dopuszczalna o czas
niezbędny do wykonania zmiany dokumentacji projektowej, e) zgłoszenia roszczeń
w postępowaniu sądowym uniemożliwiających realizację zadania w zakresie
przewidzianym umową. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do ostatecznego
rozstrzygnięcia sporów sądowych, f) wyjątkowo trudnych warunków gruntowo -
wodnych, które nie zostały przewidziane w dokumentacji technicznej dla których
użyć należy sprzętu specjalistycznego. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do
zniwelowania niekorzystnych warunków, g) konieczności uzyskania decyzji i
uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót. Zmiana dopuszczalna o czas
niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz, h)
konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. Zmiana dopuszczalna o
czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz,
i) przedłużające się procedury administracyjne z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy. Zmiana dopuszczalna o czas przedłużenia się procedur
administracyjnych. j) przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, a wynikających z
utrudnień w uzyskaniu uzgodnień i materiałów geodezyjnych od organów
zewnętrznych. Zmiana dopuszczalna o czas niezbędny do uzyskania wymaganych
uzgodnień i materiałów geodezyjnych. k) w przypadku wystąpienia zamówień
dodatkowych niezbędnych do prawidłowego zakończenia niniejszego zamówienia,
których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. Zmiana
dopuszczalna o czas niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. 2) zmiana
wynagrodzenia za realizację prac objętych niniejszą umową w przypadku zmiany
stawki podatku VAT. Zmiana dopuszczalna w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku od towarów i usług (VAT) w granicach tej zmiany.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Projekt
finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś Priorytetowa:
Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie
8.3.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt Gminy
Pszczew
/-/ Waldemar
Górczyński
1/ Tablica UG Pszczew
2/ Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a. Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz
|