.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Praca w Urzędzie Gminy w Pszczewie i jednostkach gminy:
Ogłoszenie Wójta o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PSZCZEW z dnia  11 grudnia 2015 roku

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

            Na podstawie art.11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 r.  poz. ) Wójt Gminy Pszczew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie.

1. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
  6. Wykształcenie wyższe magisterskie oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 poz. 163 z późn. zm.);
  7. 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
  8. Znajomość ustaw: o pomocy społecznej , Kodeks postępowania administracyjnego,  o samorządzie gminnym, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,  o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, przepisów prawa pracy, ustawy o finansach publicznych,  o ochronie danych osobowych,  o przeciwdziałaniu narkomanii, o ochronie zdrowia psychicznego,  o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,  o odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność kierowania zespołem pracowników;
  2. umiejętność skutecznego komunikowania się;
  3. umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych;
  4. umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych;
  5. znajomość zagadnień związanych z funduszami unijnymi;
  6. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  7. rzetelność, sumienność, skrupulatność, samodzielność.  

3. Kryteria oceny:

  1. przygotowanie merytoryczne,
  2. zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
  3. treść i poprawność wypowiedzi,
  4. komunikatywność,
  5. umiejętność autoprezentacji.

 

4. Zakres wykonywanych zadań:

  1. kierowanie działalnością Ośrodka oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. nadzorowanie pracy i właściwego funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy w Pszczewie,
  3. wydawanie i nadzór nad wydawaniem decyzji administracyjnych w indywidualnych  sprawach z zakresu pomocy społecznej,
  4. sprawowanie nadzoru i odpowiedzialności za majątek Ośrodka;
  5. tworzenie warunków do realizowania przez Ośrodek zadań statutowych poprzez właściwe gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym, oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem wykorzystanie;

 

  1. współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, związkami wyznaniowymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań pomocy społecznej;
  2. składanie Radzie Gminy corocznych sprawozdań z działalności Ośrodka, oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;
  3. realizowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z potrzeb Gminy, w tym tworzenie i realizacja programów rządowych pomocy społecznej, mających na celu ochronę i poprawę życia osób, rodzin i grup społecznych - opracowywanie projektów rocznych planów finansowych;
  4. prowadzenie analiz wykorzystania środków będących w dyspozycji jednostki;
  5. kontrolowanie prawidłowości prowadzonych przez pracowników socjalnych rodzinnych wywiadów środowiskowych oraz ich zatwierdzanie;
  6. prowadzenie kontroli zarządczej;
  7. wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;
  8. pozyskiwanie środków służących rozwijaniu form pomocy społecznej, w tym środków z funduszy europejskich;
  9. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Pszczew.

5. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

 

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
  5. kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r.  poz.1182 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 grudnia 2015 roku  osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro) , w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór – Kierownik OPS w Pszczewie” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – Kierownik OPS w Pszczewie”. 

Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.

Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.

 

 

Wójt Gminy Pszczew

/-/ Waldemar Górczyński

1/ www.bip.pszczew.pl

2. Tablica UG Pszczew

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2015-12-11 08:50:32
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2015-12-11 08:50:32 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290