OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PSZCZEW z dnia 11 grudnia 2015 roku
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art.11 ustawy z dnia 21 listopada
2008 roku o pracownikach samorządowych (
tekst jednolity Dz. U. z 2014 r.
poz. ) Wójt Gminy Pszczew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze –
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie.
1. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego oraz
niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na
określonym wyżej stanowisku,
- Wykształcenie wyższe magisterskie oraz specjalizacja z zakresu
organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12
marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 poz. 163 z późn. zm.);
- 3-letni staż pracy w pomocy
społecznej;
- Znajomość ustaw: o pomocy
społecznej , Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o wychowaniu w
trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień
publicznych, przepisów prawa pracy, ustawy o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o przeciwdziałaniu narkomanii, o
ochronie zdrowia psychicznego, o
wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o odpowiedzialności z tytułu naruszenia
dyscypliny finansów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność kierowania zespołem pracowników;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność prawidłowego formułowania decyzji
administracyjnych;
- umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń
informatycznych;
- znajomość zagadnień związanych z funduszami
unijnymi;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
samodzielność.
3. Kryteria oceny:
- przygotowanie merytoryczne,
- zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
- treść i poprawność wypowiedzi,
- komunikatywność,
- umiejętność autoprezentacji.
4. Zakres wykonywanych zadań:
- kierowanie działalnością Ośrodka oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
- nadzorowanie pracy i właściwego funkcjonowania Środowiskowego Domu
Samopomocy w Pszczewie,
- wydawanie i nadzór nad wydawaniem decyzji administracyjnych w
indywidualnych sprawach z zakresu pomocy społecznej,
- sprawowanie nadzoru i odpowiedzialności za majątek Ośrodka;
- tworzenie warunków do realizowania przez Ośrodek zadań statutowych
poprzez właściwe gospodarowanie środkami określonymi w planie finansowym,
oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z prawem
wykorzystanie;
- współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, związkami
wyznaniowymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu
realizacji zadań pomocy społecznej;
- składanie Radzie Gminy corocznych sprawozdań z działalności Ośrodka,
oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej;
- realizowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z
potrzeb Gminy, w tym tworzenie i realizacja programów rządowych pomocy
społecznej, mających na celu ochronę i poprawę życia osób, rodzin i grup
społecznych - opracowywanie projektów rocznych planów finansowych;
- prowadzenie analiz wykorzystania środków będących w dyspozycji
jednostki;
- kontrolowanie prawidłowości prowadzonych przez pracowników socjalnych
rodzinnych wywiadów środowiskowych oraz ich zatwierdzanie;
- prowadzenie kontroli zarządczej;
- wykonywanie uprawnień pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka;
- pozyskiwanie środków służących rozwijaniu form pomocy społecznej, w
tym środków z funduszy europejskich;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Pszczew.
5. Kandydaci
zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o
zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o
zatrudnieniu,
- kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających
wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych
kursach, szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej
opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu
prowadzenia takiej działalności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na
przetwarzanie danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu
rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r.
poz.1182 z późn. zm.).
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21
grudnia 2015 roku osobiście w
siedzibie Urzędu - Urząd Gminy Pszczew
ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, w
sekretariacie (I piętro) , w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór –
Kierownik OPS w Pszczewie” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem
na kopercie: „Nabór – Kierownik OPS w Pszczewie”.
Oferty złożone po terminie (liczy się data
wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
Kandydaci
zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl
oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy
Pszczew ul. Rynek 13.
Wójt
Gminy Pszczew
/-/
Waldemar Górczyński
1/ www.bip.pszczew.pl
2. Tablica UG
Pszczew
|