Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę
ZP.341-11/09 „Dostawa wyposażenia do przedszkola w Pszczewie w ramach przedbudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie”.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do przedszkola w Pszczewie w ramach przedbudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli oraz nagłośnienia i sprzętu audiowizualnego na potrzeby przedszkola w Pszczewie w ramach Przebudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie. Szczegółowy zakres wykonania dostawy zawierają: formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ oraz specyfikacje przedmiotu (opis przedmiotu zamówienia) stanowiąca załącznik nr 4 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 32.00.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 dostawy mebli wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa została wykonana należycie; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sekretariat (pokój nr 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienia jest dofinansowywane w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach umowy nr: RPLB.04.02.02-08-078/09-00 z dnia 24.07.2009r..
V. Zamówienie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenia: 213799 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz
|