.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zamówienia Publiczne aktualne:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane ZP 341 7 09 \"Budowa zespołu budynków komunalnych ze środowiskowym domem samopomocy w Pszczewie - etap I\"

 Pszczew, dnia 15 września 2009 roku

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane

ZP.341-7/09

„Budowa zespołu budynków komunalnych ze środowiskowym domem samopomocy w Pszczewie - etap I”

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu budynków komunalnych ze środowiskowym domem samopomocy w Pszczewie - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zespołu budynków komunalnych ze środowiskowym domem samopomocy w miejscowości Pszczew, w skład którego wchodzą: środowiskowy dom samopomocy oraz dwa lokale pod wynajem. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez firmę ART. DESIGN STUDIO PROJEKTOWE ARTUT ŚLIWA os. Przedlesie 25b/6, 64-400 Międzychód, składająca się z: a) Projekty budowlane, w tym: branża architektura i konstrukcja, elektryczna, drogowa, sanitarna - przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego, wewnętrznej instalacji wodociągowej, hydrantowej, kanalizacyjnej, gazowej c.o. i wentylacji - stanowiące zał. nr 5 do SIWZ b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: branża budowlana i sanitarna, elektryczna, drogowa - stanowiące zał. nr 2 do SIWZ Zakres robót obejmuje budowę budynku o kubaturze 6 094,53 m3, powierzchnia zabudowy 770,88 m2, powierzchnia użytkowa 1327,38 m2. Budynek wolnostojący, parterowy, częściowo podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym, o konstrukcji murowej, konstrukcja dachu drewniana, pokrycie dachówką ceramiczną. Rzut w kształcie litery U z dziedzińcem brukowanym, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych części. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają: projekty budowlane zał. nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ oraz przedmiary robót - zał. nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.12.30-9, 45.26.25.22-6, 45.33.12.10-1, 45.26.23.11-4, 45.22.23.10-1, 45.26.14.00-8, 45.43.21.20-1, 45.32.40.00-4, 45.42.11.46-9, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.22.38.21-7, 45.26.25.21-9, 45.34.20.00-6, 45.33.12.10-1, 45.23.24.11-6, 45.23.21.30-2, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 30 000,00 PLN, słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach lub gwarancjach bankowych 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 4/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił przetarg Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy, który: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów oferentów, których oferta nie zostanie wybrana zamawiający przekaże do banku. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki zgodne z art. 46 ust 4a ustawy pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego realizacją robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 1 zamówienia na wykonanie budowy budynku o kubaturze co najmniej 6000 m3 dokumentując odpowiednimi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pszczewie ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenia: 318570-2009

 

                                                                          Wójt Gminy Pszczew

 

                                                                         /-/ Waldemar Górczyński

 

Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2009-09-15 14:09:21
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2009-09-15 14:11:15 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290