.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Karty Usług:
SPISANIE ZEZNANIA ŚWIADKÓW W CELU UDOKUMENTOWANIA PRACY W ZLIKWIDOWANYM ZAKŁADZIE PRACY

SPISANIE ZEZNANIA ŚWIADKÓW W CELU UDOKUMENTOWANIA PRACY W ZLIKWIDOWANYM ZAKŁADZIE PRACY


WYMAGANE DOKUMENTY

• Dowód osobisty osoby ubiegającej się o udokumentowanie pracy,
• Dowody osobiste dwóch świadków potwierdzających pracę w zlikwidowanym zakładzie pracy, a w przypadku emerytów lub rencistów wymagana jest legitymacja emeryta/rencisty lub odcinek emerytury/renty.



MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13,
Złożenie dokumentów:
-parter, pokój nr 2;


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie , w dniu zgłoszenia się ze świadkami celem przesłuchania i spisania zeznań.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Spisanie zeznań, poświadczenie własnoręczności podpisów świadków oraz osoby ubiegającej się o udokumentowanie pracy.


OPŁATY
Bez opłaty


TRYB ODWOŁAWCZY
•Nie przysługuje.


DODATKOWE INFORMACJE
•Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem  (95) 749 23 11 lub e-mail: sekretarz@pszczew.pl


PODSTAWA PRAWNA
•Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 lutego 1983 r. w sprawie postępowania o świadczenia emerytalno-rentowe i zasad wypłaty tych świadczeń ( Dz. U. Nr 10, poz.49 ze zm.)

 
informacje wprowadził:Maria Wojtucka
informacje wytworzył:Anna Szyngiel
data ostatniej modyfikacji: 20 Marca 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290