.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Zamówienia Publiczne aktualne:
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawy GKM.271.2.2011 Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie
poka wszystkie dokumenty

Pszczew, 21.12.2011r.

 

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

GKM.271.2.2011 Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie, ul. Kasztanowa 14, 66-330Pszczew, woj. lubuskie, tel. 0-95 7491088, faks 0-95 7491088.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego do magazynu paliw Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zakładowego magazynu paliw zamawiającego oleju napędowego w ilości około 60 000 litrów, przeznaczonego do napędu silników o zapłonie samoczynnym. Oferowane paliwo musi spełniać wymogi polskiej normy PN EN 590. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia w ilościach jednorazowych : od 1.000 do 5.000 litrów. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do magazynu paliw należącego do Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.30..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych ul. Kasztanowa 14, 66-330 Pszczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych ul. Kasztanowa 14, 66-330 Pszczew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.12.2011 r.pod numerem ogłoszenia 340337 – 2011

 

Dyrektor ZUK

/-/ Jan Łukaszyk

 
informacje udostępnił:Krystian Grabowski
data udostępnienia: 2011-12-21 13:29:05
ostatnia modyfikacja: Krystian Grabowski 2011-12-21 13:29:05 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 SIWZ
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 144290