ZAŚWIADCZENIE O WYSOKOŚCI POBIERANYCH ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
WYMAGANE DOKUMENTY 1.Wniosek o wystawienie zaświadczenie o wysokości pobieranych świadczeń rodzinnych za ostatni miesiąc lub za ostatnie 3 miesiące.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew, Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego Złożenie dokumentów: Pokój nr 4, Tel.; 0-95 7492315 Odbiór dokumentów: zaświadczenie zostanie wysłane listem poleconym lub będzie do odbioru w sekretariacie – pokój nr 1
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 95 7492315 lub e-mail: ewamaciejczak@pszczew.pl
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Bez zbędnej zwłoki
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Wydanie zaświadczenie
OPŁATY Nie podlega opłacie skarbowej
TRYB ODWOŁAWCZY •brak
DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela Ewa Maciejczak, pokój nr 4, Tel. 95 7492315, e-mail: ewamaciejczak@pszczew.pl
PODSTAWA PRAWNA 1.Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2006r. nr 225, poz. 1635 ze zm.) 2.Ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz.U. nr 228, poz. 2255, z późń.zm. tekst jednolity z dnia 24 lipca 2006. Dz. U. nr 139 poz. 992).
|