.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Karty Usług:
UZYSKIWANIE ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO


WYMAGANE DOKUMENTY
• Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (formularz wniosku do pobrania w Sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub na stronie
www.bip.pszczew.pl) pobierz wniosek
Do wniosku należy załączyć:
• kopię mapy z zaznaczonym terenem
• oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew,  adres: 66-330 Pszczew ul. Rynek 13
Złożenie dokumentów:
- Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy – II piętro, pokój nr 14
- Sekretariat Urzędu Gminy Pszczew – I piętro, pokój nr 9
- przesłanie pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew, jak wyżej
Odbiór dokumentów:
- dokument przesyłany jest  pocztą na adres wnioskodawcy
- istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew – parter, pokój nr  1, tel. 95-749 23 10 (wówczas prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz zamieszczenie na wniosku odpowiedniej adnotacji – prośby o powiadomienie o możliwości osobistego  odbioru  gotowego dokumentu w sekretariacie); przy osobistym odbiorze dokumentu należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Należy pobrać i wypełnić wniosek
2. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub w pokoju nr   

    14, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew
3. Wydanie zaświadczenia następuje w terminie do 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku


OPŁATY
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia – 17 zł
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na konto  nr  : 91 8367 0000 0023 1925 6000 0001


TRYB ODWOŁAWCZY
Od sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje tryb odwoławczy.


DODATKOWE INFORMACJE
• Dodatkowych informacji udziela Janusz Leśny,  tel. 95 749 23 18, e-mail:
budownictwo@pszczew.pl


PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. Nr 0 poz. 267)
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. Nr 0 poz. 647 ze zm.)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 0 poz. 1628 ze zm.)

 

 
informacje wprowadził:
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290