.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Praca w Urzędzie Gminy w Pszczewie i jednostkach gminy:
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PSZCZEW z dnia 28 września 2015 roku O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PSZCZEW z dnia  28 września 2015 roku

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

            Na podstawie art.11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 r.  poz. ) Wójt Gminy Pszczew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Referatu Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy. Tryb zatrudnienia – umowa na zastępstwo.

 

 

1. Wymagania niezbędne:

1/ obywatelstwo polskie,

2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

4/ nieposzlakowana opinia,

5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,

6/ wykształcenie  wyższe  o kierunku:  planowanie przestrzenne, budownictwo, ochrona środowiska, gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja,

7/ prawo jazdy kat.B.

 

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

1/ doświadczenie zawodowe w zakresie obejmującym problematykę działania  Referatu,

2/ doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim,

3/ wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania i rozliczania wniosków o dofinansowanie,

4/ znajomość zagadnień wynikających z przepisów: prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego, administracji publicznej, samorządu terytorialnego,

5/ umiejętność zarządzania, zdolności organizacyjne, kreatywność, komunikatywność.

 

3. Kryteria oceny:

1/ przygotowanie merytoryczne,

2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,

3/ treść i poprawność wypowiedzi,

4/ komunikatywność,

5/ umiejętność autoprezentacji.

 

 

4. Zakres wykonywanych zadań:

 

1. Do obowiązków kierownika referatu należy w szczególności:

            1/organizowanie pracy w kierowanym referacie, w tym wyznaczanie zadań podległym   pracownikom i rozliczanie ich z tych zadań,

            2/ dbanie o dyscyplinę i porządek pracy w referacie, w tym opiniowanie wniosków urlopowych podległym pracownikom,

      3/  dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań referatu przez podległych

pracowników,

            4/ nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji obiegu dokumentów,

      5/ sprawowanie nadzoru nad prawidłowym tworzeniem, gromadzeniem,

przechowywaniem i przekazywaniem dokumentacji referatu do archiwum zakładowego,

            6/ zapewnienie przygotowania projektów uchwał, sprawozdań, analiz, materiałów i bieżących informacji z zakresu  działalności referatu oraz dbałość o sprawną wymianę informacji pomiędzy referatami lub stanowiskami pracy w Urzędzie,

            7/ zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem  prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach należących do właściwości referatu  i wydawanie  decyzji z upoważnienia Wójta,

            8/ sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał rady gminy oraz zarządzeń Wójta w zakresie działania referatu,

            9/ racjonalna gospodarka środkami finansowymi, bieżąca kontrola wydatkowania środków będących w dyspozycji referatu,

            10/ dbałość o rozwój kompetencji podległych pracowników, w szczególności poprzez instruktarz własny i korzystanie ze szkoleń zewnętrznych,

            11/  zapewnienie przestrzegania przez pracowników referatu tajemnic ustawowo chronionych.

2. Prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków pomocowych, a w szczególności:

1/ wyszukiwanie i upowszechnianie informacji o możliwościach aplikowania

dofinansowania zewnętrznego,

              2/ prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej,

              3/ przygotowywanie wniosków aplikacyjnych oraz realizacja projektów poprzez   

 monitorowanie, prowadzenie sprawozdawczości i rozliczanie,

              4/ prowadzenie ewidencji projektów gminnych współfinansowanych ze środków UE,

              5/ informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania 

 środków na zadania realizowane w ramach ich działalności,

              6/ uczestnictwo w szkoleniach, naradach w zakresie pozyskiwania funduszy

 zewnętrznych,

              7/ współpraca z innymi samorządami i partnerami, w tym organizacjami

 pozarządowymi na rzecz pozyskiwania środków pozabudżetowych,

              8/ współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w opracowywaniu

 wniosków dotyczących środków z funduszy UE i innych źródeł finansowania.

3. Promocja Gminy , w szczególności poprzez:

1/ gromadzenie informacji i danych o Gminie,

            2/ przygotowywanie materiałów promocyjnych do folderów, informatorów, katalogów         na wystawy, ekspozycje i targi,

3/ przygotowywanie ofert dla inwestorów,

4/ współpracę ze stowarzyszeniami oraz organizacjami turystycznymi w zakresie promowania turystyki w Gminie,

5/ organizowanie konkursów promujących Gminę,

6/  podejmowanie działań na rzecz rozwoju turystyki na terenie Gminy,

7/ współpracę z mediami.

 

 

 

 

 

 

5. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

 

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae,

3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,

5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,

6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,

7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,

8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na

zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej

bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r.  poz.1182 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 9 października 2015 roku  osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro) , w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór – kierownik referatu” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – kierownik referatu”. 

Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.

Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.

 

 

Wójt Gminy Pszczew

 

(-) Waldemar Górczyński

 
informacje udostępnił:Maria Wojtucka
data udostępnienia: 2015-09-28 16:17:22
ostatnia modyfikacja: Maria Wojtucka 2015-09-28 16:17:22 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290