OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PSZCZEW z dnia 28 września 2015 roku
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art.11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. ) Wójt Gminy Pszczew ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Referatu Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy. Tryb zatrudnienia – umowa na zastępstwo.
1. Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie wyższe o kierunku: planowanie przestrzenne, budownictwo, ochrona środowiska, gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja,
7/ prawo jazdy kat.B.
2. Wymagania dodatkowe:
1/ doświadczenie zawodowe w zakresie obejmującym problematykę działania Referatu,
2/ doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim,
3/ wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania i rozliczania wniosków o dofinansowanie,
4/ znajomość zagadnień wynikających z przepisów: prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego, administracji publicznej, samorządu terytorialnego,
5/ umiejętność zarządzania, zdolności organizacyjne, kreatywność, komunikatywność.
3. Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.
4. Zakres wykonywanych zadań:
1. Do obowiązków kierownika referatu należy w szczególności:
1/organizowanie pracy w kierowanym referacie, w tym wyznaczanie zadań podległym pracownikom i rozliczanie ich z tych zadań,
2/ dbanie o dyscyplinę i porządek pracy w referacie, w tym opiniowanie wniosków urlopowych podległym pracownikom,
3/ dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań referatu przez podległych
pracowników,
4/ nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji obiegu dokumentów,
5/ sprawowanie nadzoru nad prawidłowym tworzeniem, gromadzeniem,
przechowywaniem i przekazywaniem dokumentacji referatu do archiwum zakładowego,
6/ zapewnienie przygotowania projektów uchwał, sprawozdań, analiz, materiałów i bieżących informacji z zakresu działalności referatu oraz dbałość o sprawną wymianę informacji pomiędzy referatami lub stanowiskami pracy w Urzędzie,
7/ zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach należących do właściwości referatu i wydawanie decyzji z upoważnienia Wójta,
8/ sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał rady gminy oraz zarządzeń Wójta w zakresie działania referatu,
9/ racjonalna gospodarka środkami finansowymi, bieżąca kontrola wydatkowania środków będących w dyspozycji referatu,
10/ dbałość o rozwój kompetencji podległych pracowników, w szczególności poprzez instruktarz własny i korzystanie ze szkoleń zewnętrznych,
11/ zapewnienie przestrzegania przez pracowników referatu tajemnic ustawowo chronionych.
2. Prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków pomocowych, a w szczególności:
1/ wyszukiwanie i upowszechnianie informacji o możliwościach aplikowania
dofinansowania zewnętrznego,
2/ prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej,
3/ przygotowywanie wniosków aplikacyjnych oraz realizacja projektów poprzez
monitorowanie, prowadzenie sprawozdawczości i rozliczanie,
4/ prowadzenie ewidencji projektów gminnych współfinansowanych ze środków UE,
5/ informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania
środków na zadania realizowane w ramach ich działalności,
6/ uczestnictwo w szkoleniach, naradach w zakresie pozyskiwania funduszy
zewnętrznych,
7/ współpraca z innymi samorządami i partnerami, w tym organizacjami
pozarządowymi na rzecz pozyskiwania środków pozabudżetowych,
8/ współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w opracowywaniu
wniosków dotyczących środków z funduszy UE i innych źródeł finansowania.
3. Promocja Gminy , w szczególności poprzez:
1/ gromadzenie informacji i danych o Gminie,
2/ przygotowywanie materiałów promocyjnych do folderów, informatorów, katalogów na wystawy, ekspozycje i targi,
3/ przygotowywanie ofert dla inwestorów,
4/ współpracę ze stowarzyszeniami oraz organizacjami turystycznymi w zakresie promowania turystyki w Gminie,
5/ organizowanie konkursów promujących Gminę,
6/ podejmowanie działań na rzecz rozwoju turystyki na terenie Gminy,
7/ współpracę z mediami.
5. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r. poz.1182 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 9 października 2015 roku osobiście w siedzibie Urzędu - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro) , w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór – kierownik referatu” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – kierownik referatu”.
Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.
Wójt Gminy Pszczew
(-) Waldemar Górczyński |