Pszczew: Wyposażenie Kina Przystań w Pszczewie poprzez
dostawę i montaż projektora cyfrowego wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 348402 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Poznańska 27, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie,
tel. 095 749 23 22, faks 095 749 23 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Kina Przystań w Pszczewie poprzez dostawę
i montaż projektora cyfrowego wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Kinowy
projektor cyfrowy zgodny ze standardem (specyfikacją) DCI z wbudowanym
zintegrowanym serwerem kina cyfrowego oraz układem lamp - 1 szt., 2.
Kompatybilny obiektyw projekcyjny umożliwiający projekcje w standardzie DCI - 1
szt., 3. Kompatybilny stolik pod zestaw projekcyjny umożliwiający instalację w
sali kinowej w Pszczewie - 1 szt., 4. Kompatybilny komputer lub panel sterujący
projektora - 1 szt., 5. Procesor wizyjny (scaler) do konwersji sygnałów
wizyjnych z innych źródeł, 6. Dostawa, montaż, uruchomienie i zestrojenie
wyposażenia oraz szkolenie z zakresu obsługi. Zamawiający w ramach zadania
wymaga dostawy oryginalnego sprzętu, fabrycznie nowego, nieużywanego,
nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00-0, 38.60.00.00-1, 31.51.70.00-3,
30.20.00.00-1, 48.82.00.00-2, 51.11.00.00-6, 34.65.34.00-1, 48.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek
zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że , w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonał min. 1 dostawę cyfrowego projektora kinowego o
wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku
udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych
przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy wskazać jedynie dostawy, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w
przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie
pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2
siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)
oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć
zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca
przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy
złożyć jeden dokument
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust.1 ustawy Pzp
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku
do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana
postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co
najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem
wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany powszechnie obowiązujących
przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, b) uzasadnionych
zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Kultury ul. Poznańska 27 66-330 Pszczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014
godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury ul. Poznańska 27 66-330 Pszczew
sala konferencyjna (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowywane w ramach działania 413
Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadającym
warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW
na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury
/-/
Wanda Żaguń
1/ Tablica GOK
2/ www.bip.pszczew.pl
3/ a/a
|