Pszczew: Zmiany w studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczew wraz z
opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 187884 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330
Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Zmiany w
studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczew
wraz z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczew oraz
opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczew w
następującym zakresie: I. Zmiany studium: 1. Wykonanie zmiany Studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pszczew zgodnie z
zakresem określonym w uchwałach Rady Gminy Pszczew nr XXII/132/2012 z dnia
20.09.2012 r. oraz nr XLVI.284.2014 z dnia 14.11.2014 r. II. Plany
zagospodarowania przestrzennego: 1. Sporządzenie miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego gminy Pszczew zgodnie z zakresem określonym w
uchwałach Rady Gminy Pszczew nr XXII/131/2012 z dnia 20.09.2012 r., nr
XXIV.149.2012 z dnia 08.11.2012 r., nr XLVI.285.2014 z dnia 14.11.2014 r.
Zmiana studium obejmuje 19 obszarów o łącznej powierzchni ok. 140 ha.
Sporządzenie i zmiana planów miejscowych obejmuje 19 obszarów o łącznej
powierzchni ok. 150 ha. Większość obszarów, na których ma być opracowana zmiana
studium oraz mają być opracowane plany miejscowe jest objęta różnymi formami
ochrony przyrody (Pszczewski Park Krajobrazowy, Natura 2000, Obszar Chronionego
Krajobrazu 7-Gorzycko). Wyjątek stanowią obszary w obrębach Policko, Janowo,
Raśnko, Stołuń. Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w SIWZ z
załącznikami..
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·
Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu
wykonawcy lub wybranym wykonawcom, które stanowić będą nie więcej niż 50 %
wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego
rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze
złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 złotych (słownie:
jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w
jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,
poz. 275 - tekst jednolity z późn. zm.); 2) wadium zgodnie z art. 45. ust. 3
ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert,
tj. do dnia 20 sierpnia 2015 r., do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do
Zamawiającego)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu
usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, minimum: a) a) jedno opracowane i uchwalone studium lub zmianę studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego na obszarze co najmniej
50 ha oraz co najmniej jedno opracowane, uchwalone i opublikowane plany
zagospodarowania przestrzennego lub zmianę planów zagospodarowania
przestrzennego na obszarze co najmniej 50 ha potwierdzone dowodami, że zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
dokona oceny za zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu
osób, z którego będzie wynikało, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej
jedną osobą która posiada uprawnienia urbanistyczne uzyskane zgodnie z ustawą z
dnia 07.07.1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80,
poz. 717 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5,
poz. 42 ze zm.) legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków Okręgowej
Izby Urbanistów
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
zamawiający
nie dokonuje opisu spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5) 1)wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do
SIWZ 2)pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy pzp 3)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena -
98
·
2 -
wydłużenie terminu płatności faktur - termin płatności - 2
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany
niniejszej umowy w zakresie: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie
Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku zmian nr
rachunku bankowego Wykonawcy, na który jest płacone wynagrodzenie, c) w wypadku
przedłużania się uzgodnień zewnętrznych w organach administracji publicznej z
przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, d) w wypadku, gdy podczas realizacji
zamówienia konieczne stanie się wprowadzenie zmian w projektach zmian studium
lub w projektach planów zagospodarowania przestrzennego, nie wynikających z
winy wykonawcy, e) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za
realizacje przedmiotu zamówienia - zmiany kluczowych specjalistów
przedstawionych w ofercie - zmiany z inicjatywy zamawiającego lub wykonawcy, w
każdym uzasadnionym przypadku za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego,
akceptującego nowego specjalistę, pod warunkiem, że spełnia on kryteria
przyjęte w SIWZ, f) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej części. W
szczególności w przypadku opóźnienia w realizacji prac projektowych nieleżących
po stronie Wykonawcy strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres
wykonywania prac projektowych o niezbędny czas, g) termin wykonania zadania
może być zmieniony w przypadku: powstania przerwy lub opóźnienia w realizacji
zadania z winy Zamawiającego lub w wyniku wystąpienia nie zawinionego przez
Wykonawcę, zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć przed
podpisaniem umowy. Stosowny wniosek o zmianę terminu zakończenia realizacji
zadania, sporządzony przez wykonawcę musi zostać złożony zamawiającemu, na co
najmniej 7 dni przed upływem tegoż terminu. Wniosek ten musi zawierać
szczegółowy opis okoliczności oraz precyzyjne wyliczenie czasu o jaki
należałoby przesunąć termin zakończenia zadania, wynikające z tych okoliczności.
Zmiana umowy może nastąpić tylko wtedy jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają,
że zaszły w tym punkcie okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i
niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, h) w wypadku zmian stanu
prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak
zamiana leży w interesie publicznym, i) w pozostałym zakresie - w sytuacji
nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie
mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, j) w wypadku
zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy
okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie
ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania
umowy albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w
szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub
warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy. k) gdy stawka podatku VAT zostanie
zmieniona przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy (nastąpi zmiana
ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 12:00, miejsce:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Wójta
Zastępca Wójta Gminy Pszczew
/-/
Krystian Grabowski
1/ Tablica UG Pszczew
2/ Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
|