Zakres informacji zgromadzonych w rejestrze:
W rejestrze zawarte są następujące dane:
- L. p.,
- Data złożenia wniosku lub interpelacji,
- Nazwisko i imię radnego zgłaszającego,
- Treść wniosku – interpelacji,
- Komu przekazano do załatwienia,
- Data przekazania do załatwienia,
- Wyznaczony termin załatwienia,
- Data udzielenia odpowiedzi,
- Uwagi.
Rejestr znajduje się na: Stanowisku pracy ds. obsługi organów gminy ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew
Podstawa prawna:
Rejestr prowadzony jest na podstawie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.).
Informacje podlegające ochronie:
Rejestr jest jawny. Informacje z rejestru udzielane są na wniosek zainteresowanego pokój Nr 11. |