.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Interpelacje odpowiedzi 2010-2014:
Odpowiedż Wójta Gminy z dnia 27.12.2010r.na interpelację radnego Romualda Tankieluna z dnia 16.12.2010r.

 

Pan

Radny Romuald Tankielun

ul. Wł. Sikorskiego

66-330 PSZCZEW




Wn.0057.1.2010                                              Pszczew, dnia 27 grudnia 2010 rok



Odpowiadając na interpelację Pana zgłoszoną podczas III sesji w dniu 16 grudnia 2010 roku w sprawie aktualizacji protokołów sesji w Biuletynie Informacji Publicznej uprzejmie informuję, że informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest niezwłocznie udostępniana w urzędzie, jeżeli jest taka potrzeba.

W kadencji 2006-2010 nie było zainteresowanych udostępnieniem jakichkolwiek protokołów organu stanowiącego.

Mając jednak na uwadze realizację ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.), brakujące protokoły kadencji 2006-2010 zostaną wprowadzone, a protokoły obecnej VI kadencji na bieżąco będą umieszczane w biuletynie.


Zgodnie z Pana sugestią wnioski i interpelacje radnych oraz odpowiedzi będą umieszczane

w Biuletynie Informacji Publicznej.


Odnośnie rejestru- ewidencji wniosków i interpelacji uprzejmie informuję, iż rejestr jest prowadzony ręcznie w formie księgi.


Zakres informacji zgromadzonych w rejestrze:

W rejestrze zawarte są następujące dane:

  • L. p.,

  • Data złożenia wniosku lub interpelacji,

  • Nazwisko i imię radnego zgłaszającego,

  • Treść wniosku – interpelacji,

  • Komu przekazano do załatwienia,

  • Data przekazania do załatwienia,

  • Wyznaczony termin załatwienia,

  • Data udzielenia odpowiedzi,

  • Uwagi.



Rejestr znajduje się na:

Stanowisku pracy ds. obsługi organów gminy
ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew





pok. Nr 11

Tel.
(95) 749 23 19

Fax.
(95) 749 23 12

e-mail:
rada@pszczew.pl



Podstawa prawna:

Rejestr prowadzony jest na podstawie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.).

Informacje podlegające ochronie:

Rejestr jest jawny. Informacje z rejestru udzielane są na wniosek zainteresowanego pokój Nr 11.

Powyższa, szczegółowa informacja o prowadzonym rejestrze będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.



WÓJT GMINY

(-) Waldemar Górczyński

 
informacje udostępnił:Maria Wojtucka
data udostępnienia: 2011-01-11 09:21:24
ostatnia modyfikacja: Maria Wojtucka 2011-01-11 12:32:05 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290