Pszczew, dnia 25 marca 2010 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Przetarg nieograniczony
GKM- 341-2/10: „Dostawa pojazdu komunalnego do odbioru i transportu odpadów komunalnych z załadunkiem bocznym”
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie , ul. Kasztanowa 14, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 0-95 7491088, faks 0-95 7491088.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu komunalnego do odbioru i transportu odpadów komunalnych z załadunkiem bocznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego - rok produkcji 2009 bądź 2010 pojazdu do odbioru i transportu odpadów komunalnych: CPV - 34144510-6 - pojazdy do transportu odpadów; CPV - 34144511-3 - pojazdy do zbierania odpadów. Wymagania dotyczące pojazdu: - dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 6,5 tony - długość pojazdu do 6700 mm - szerokość pojazdu do 2200 mm - wysokość pojazdu do 2850 mm - kolor zabudowy: pomarańczowy RAL 2011 - silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim COMMON RAIL, o mocy nie mniejszej niż 130 KM, norma emisji spalin - co najmniej EURO 4 - kabina trzy-miejscowa - lampa ostrzegawcza listwowa w kolorze pomarańczowym, zamontowana na kabinie pojazdu - układ hamulcowy o dwu niezależnych obwodach, z układem ABS - oś przednia kuta, sztywna - wspomaganie układu kierowniczego - pojemność skrzyni ładunkowej od 6 do 7 m3 - masa przewożonych odpadów - minimum 2500 kg - urządzenie załadowcze boczne prawe, przystosowane do załadunku pojemników od 110 litrów do 240 litrów - sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy; praca płyty na całej długości zbiornika zasypowego - stopień zgniotu odpadów od 2 do 5 - zabudowa wyposażona w oświetlenie ostrzegawcze, zgodne z obowiązującymi przepisami - pojazd musi posiadać świadectwo homologacji - gwarancja na zabudowę - min. 12 miesięcy; na podwozie - min. 24 miesiące.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści oświadczeń na zasadzie spełnia bądź nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie ul. Kasztanowa 14 66-330 Pszczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie ul. Kasztanowa 14 66-330 Pszczew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Całość przedmiotu zamówienia będzie dofinansowana ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 - Oś 3 działanie 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.03.2010 r. pod numerem ogłoszenia: 85622 – 2010.
Dyrektor ZUK
/-/ Jan Łukaszyk
1/ Tablica ZUK
2/ strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a
|