Pszczew, dnia 31 sierpnia 2010 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Przetarg nieograniczony
GOK/ZP-1/10 Remont wnętrza sali sesyjnej i sali kinowej w Gminnym Ośrodku Kultury Pszczewie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury , ul. Poznańska 27, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 749 23 22, faks 095 749 23 22.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wnętrza sali sesyjnej i sali kinowej w Gminnym Ośrodku Kultury w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont sali sesyjnej o powierzchni użytkowej 72 m2, w tym skucie istniejących tynków (145,6 m2), okładziny płyt g-k (139,5 m2), montaż parapetów z granitu (7,2 mb), malowanie, sufit podwieszany z płyt g-k ocieplony 20 cm wełną mineralną malowany farba emulsyjną (72,18 m2), remont drzwi. - remont sali kinowej, w tym: systemowy sufit podwieszany nad widownią (76,16 m2), sufit podwieszany na scenie (20,8 m2), remont sceny, wykończenie akustyczne ścian płytami z wełną mineralną różnej grubości (157,66 m2), montaż drzwi stalowych (2,31m2), montaż oświetlenia przeszkodowego (19,2 m) i oświetlenia kierunkowego (2 kmpl).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.21.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, o któych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawiewykazu robót budowlanych potwierdzających wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone * przez roboty budowlane o zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia rozumieć się będzie wykonanie co najmniej jednej budowy, przebudowy, nadbudowy, odbudowy lub remontu budynku za cenę minimum 100 tys. złotych
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionej wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy (zał. nr 1 SIWZ) b) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy c) wypełniony przedmiar - kosztorys ofertowy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zał. nr 4 SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: a/ konieczności przesunięcia terminu wykonania zamówienia ze względu na: - działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe) - konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie zamówienia - wystąpienie błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie skutkować koniecznością konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmiany projektu - konieczność uzyskania decyzji oraz uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót - wystąpienie innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności b/ Zmiany zakresu zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie w całości zamówienia nie leży w interesie publicznym c/ Konieczności zmiany kierownika budowy na wniosek wykonawcy lub inspektora nadzoru d/ koniecznością naniesienia zmiany nazw, adresów, siedzib wykonawcy lub zamawiającego, osób uprawnionych do zawierania umów. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji zamówienia w formie aneksu do przedmiotowej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury ul. Poznańska 27 66-330 Pszczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury ul. Poznańska 27 66-330 Pszczew pokój dyrektora (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowywane z PROW na lata 2007-2013 z działania Odnowa i rozwój wsi na podstawie umowy nr UMO4-6922-UMO400088/09 z dnia 18.08.2009r. oraz ze środków pochodzących z promesy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego na podstawie umowy nr 507/09/FPK/DFE z dnia 02.06.2009r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.08.2010r. pod numerem ogłoszenia: 236429 - 2010
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury
/-/ Wanda Żaguń
1/ Tablica GOK
2/ strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz |