Pszczew, dnia 1 lipca 2011 roku
Ogłoszenie o zamówieniu – roboty budowlane
Przetarg nieograniczony
ZP.271.3.11 Przebudowa odcinka ulicy Kasztanowej łączącej drogę powiatową nr 1337F z drogą gminną 004413F w Pszczewie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ulicy Kasztanowej łączącej drogę powiatową nr 1337F z drogą gminną 004413F w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące roboty: wykonanie robót rozbiórkowych dróg kołowych z płyt żelbetowych pełnych wraz z wywozem na składowisko - 309 m2, korytowanie i profilowanie podłoża - 1567,5 m2, w tym gł. 48 cm - 1258,5 m2, gł. 30 cm - 309 m2, wykonanie warstw odcinających zagęszczanych mechanicznie o gr. 15 cm - 1567,5 m2, wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 25 cm - 1567,5 m2, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2130 m2, wykonanie nawierzchni drogowej z asfaltobetonu gr. 4 cm (warstwa wiążąca) - 2130 m2, wykonanie nawierzchni drogowej z asfaltobetonu gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 2130 m2, wykonanie zjazdów gospodarczych na powierzchni 66 m2, w tym: korytowanie, ręczne gł. 31 cm, warstwa odcinająca gł. 10 cm, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, wraz z ułożeniem krawężników betonowych 15x22 cm o długości 103 mb, wykonanie chodników na powierzchni 64,75 m2, w tym: korytowanie, ręczne gł. 31 cm, warstwa odcinająca gł. 10 cm, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, wraz z ułożeniem obrzeży betonowych 30x8 cm o długości 56,5 mb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2.500,00 PLN, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach:
1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003
2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3/ w gwarancjach bankowych
4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych
5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert do godziny 12.00. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu robót budowlanych potwierdzających wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone * przez roboty budowlane o zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia rozumieć się będzie wykonanie co najmniej jednego zadania o minimalnej wartości 200.000,00 zł w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego)
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wskażą co najmniej: osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej niezbędne przy budowie dróg gminnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionej wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną formularz ofertowy (zał. nr 1SIWZ) b) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy c) wypełniony przedmiar (kosztorys ofertowy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zał. nr 4 SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach:
a/ konieczności przesunięcia terminu wykonania zamówienia ze względu na: - działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe) - konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót - wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie zamówienia - wystąpienie błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie skutkować koniecznością konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmiany projektu - konieczność uzyskania decyzji oraz uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót - wystąpienie innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności b/ Zmiany zakresu zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie w całości zamówienia nie leży w interesie publicznym c/ Konieczności zmiany kierownika budowy na wniosek wykonawcy lub inspektora nadzoru d/ koniecznością naniesienia zmiany nazw, adresów, siedzib wykonawcy lub zamawiającego, osób uprawnionych do zawierania umów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sekretariat (pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.07.2011r. pod numerem ogłoszenia 180370 – 2011.
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
1/ Tablica UG Pszczew
2/ Strona www.bip.pszczew.pl
3/ a/a.
Pobierz SIWZ: www.bip.pszczew.pl/site.php?pobierzSiwz
|