Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Słońsk

Kolorowy pasek

Uchwała Nr VIII/46/2007 Rady Gminy Słońsk z dnia 24 kwietnia 2007 roku

Uchwała nr VIII/46/2007

Rady Gminy Słońsk

z dnia 24 kwietnia 2007 roku

w sprawie: zasad udzielania oraz wysokość dotacji z budżetu Gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie i remontowe w Kościele p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Słońsku

Na podstawie art. 18 ust 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 roku nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami/ art. 77 oraz art. 81 ust 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami /Dz. U. nr 162 poz. 1568 z późniejszymi zmianami/ , uchwala się, co następuje

§ 1 .Rada Gminy w Słońsku udziela dotacji z budżetu gminy na prace konserwatorskie , restauratorskie i remontowe w kościele p. w. Matki Bożej Częstochowskiej w Słońsku

§ 2.Dotacja o której mowa w § 1 jest udzielona w wysokości 15 OOOzł / słownie: piętnaście tysięcy złotych/ ze środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Słońsk na 2007 rok

§ 3.1.Warunkiem udzielenia dotacji przez Radę Gminy Słońsk jest:

a.   objęcie wnioskiem prac konserwatorskich ,restauratorskich i
remontowych ,które zostaną przeprowadzone w 2007 roku

b.   przedłożenie przez Wnioskodawcę następujących dokumentów

-          uzupełnienia do wniosku zgodnie z załącznikiem do uchwały

-          dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wniskodawcę tytułu prawnego do zabytku

-          decyzja o wpisie zabytku do rejestru zabytków

-          pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac , które są przedmiotem dotacji

c.  zawarcia pisemnej umowy przez Wójta Gminy z Wnioskodawcą.
2.Umowa o udzielenie dotacji powinna zawierać w szczególności:

a,, zakres wykonywanych prac i termin ich realizacji

b. wysokość udzielonej dotacji oraz tryb i termin jej płatności

c. sposób kontroli i rozliczenia dotacji

d.  warunki zwrotu dotacji wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem

§ 4. 1 Przekazanie dotacji nastąpi w całości na wskazany przez Wnioskodawcę rachunek bankowy po zakończeniu prac

2. Warunkiem przyjęcia rozliczenia dotacji jest przedłożenie Wójtowi Gminy następujących dokumentów:


a. oryginałów rachunków lub faktur lub uwierzytelnionych kopii

b. protokół odbioru robót

3.Wójt Gminy zwraca niezwłocznie dokumenty, o których mowa pkt 2 , po opatrzeniu adnotacją o treści „sfinansowano ze środków budżetu gminy" oraz pieczęć Urzędu Gminy

§ 5.1 .Wnioskodawca jest zobowiązany do wykorzystania dotacji zgodnie z przeznaczeniem

2.UdzieIona dotacja wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem podlega zwrotowi do budżetu gminy.

3.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wójt Gminy zarządza kontrolę oraz upoważnia osobę do przeprowadzenia kontroli

4.Zwrot dotacji w przypadkach określonych w ust. 1 następuje wraz z odsetkami liczonymi jak od zaległości podatkowych

§ 6.Wykonanie Uchwały powierz się Wójtowi Gminy Słońsk.

§ 7.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Uchwała Nr VIII-46-07 (186.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik 1 (159.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Karina Burkiewicz
Data utworzenia:2008-01-15 12:28:14
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2008-01-15 12:28:14
Opublikował:Mariusz Kowaluk
Data publikacji:2008-01-15 12:29:53
Ostatnia zmiana:2008-01-15 12:30:05
Ilość wyświetleń:451