Uchwała Nr VIII/46/2007 Rady Gminy Słońsk z dnia 24 kwietnia 2007 roku
Uchwała nr VIII/46/2007
Rady Gminy Słońsk z dnia 24 kwietnia 2007 roku w sprawie: zasad udzielania oraz wysokość dotacji z budżetu Gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie i remontowe w Kościele p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Słońsku Na podstawie art. 18 ust 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 roku nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami/ art. 77 oraz art. 81 ust 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami /Dz. U. nr 162 poz. 1568 z późniejszymi zmianami/ , uchwala się, co następuje § 1 .Rada Gminy w Słońsku udziela dotacji z budżetu gminy na prace konserwatorskie , restauratorskie i remontowe w kościele p. w. Matki Bożej Częstochowskiej w Słońsku § 2.Dotacja o której mowa w § 1 jest udzielona w wysokości 15 OOOzł / słownie: piętnaście tysięcy złotych/ ze środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Słońsk na 2007 rok § 3.1.Warunkiem udzielenia dotacji przez Radę Gminy Słońsk jest: a. objęcie wnioskiem prac konserwatorskich ,restauratorskich i b. przedłożenie przez Wnioskodawcę następujących dokumentów - uzupełnienia do wniosku zgodnie z załącznikiem do uchwały - dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wniskodawcę tytułu prawnego do zabytku - decyzja o wpisie zabytku do rejestru zabytków - pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac , które są przedmiotem dotacji c. zawarcia pisemnej umowy przez Wójta Gminy z Wnioskodawcą. a,, zakres wykonywanych prac i termin ich realizacji b. wysokość udzielonej dotacji oraz tryb i termin jej płatności c. sposób kontroli i rozliczenia dotacji d. warunki zwrotu dotacji wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem § 4. 1 Przekazanie dotacji nastąpi w całości na wskazany przez Wnioskodawcę rachunek bankowy po zakończeniu prac 2. Warunkiem przyjęcia rozliczenia dotacji jest przedłożenie Wójtowi Gminy następujących dokumentów:
remontowych ,które zostaną przeprowadzone w 2007 roku
2.Umowa o udzielenie dotacji powinna zawierać w szczególności:
a. oryginałów rachunków lub faktur lub uwierzytelnionych kopii
b. protokół odbioru robót
3.Wójt Gminy zwraca niezwłocznie dokumenty, o których mowa pkt 2 , po opatrzeniu adnotacją o treści „sfinansowano ze środków budżetu gminy" oraz pieczęć Urzędu Gminy
§ 5.1 .Wnioskodawca jest zobowiązany do wykorzystania dotacji zgodnie z przeznaczeniem
2.UdzieIona dotacja wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem podlega zwrotowi do budżetu gminy.
3.W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wójt Gminy zarządza kontrolę oraz upoważnia osobę do przeprowadzenia kontroli
4.Zwrot dotacji w przypadkach określonych w ust. 1 następuje wraz z odsetkami liczonymi jak od zaległości podatkowych
§ 6.Wykonanie Uchwały powierz się Wójtowi Gminy Słońsk.
§ 7.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Karina Burkiewicz |
Data utworzenia: | 2008-01-15 12:28:14 |
Wprowadził do systemu: | Mariusz Kowaluk |
Data wprowadzenia: | 2008-01-15 12:28:14 |
Opublikował: | Mariusz Kowaluk |
Data publikacji: | 2008-01-15 12:29:53 |
Ostatnia zmiana: | 2008-01-15 12:30:05 |
Ilość wyświetleń: | 451 |