Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Słońsk

Kolorowy pasek

Uchwała Nr XIX/111/2008 Rady Gminy Słońsk z dnia 31 stycznia 2008 roku

Uchwała Nr XIX/111/2008

Rady Gminy Słońsk

z dnia 31 stycznia 2008 roku

w sprawie: zasad udzielania oraz wysokość dotacji z budżetu Gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie i remontowe w Kościele p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Słońsku

Na podstawie art. 18 ust 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami) art. 77 oraz art. 81 ust 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162 poz. 1568 z późniejszymi zmianami), uchwala się, co następuje:

§ 1. Rada Gminy w Słońsku udziela dotacji z budżetu gminy na prace konserwatorskie, restauratorskie i remontowe w kościele p. w. Matki Bożej Częstochowskiej w Słońsku

§ 2. Dotacja o której mowa w § 1 jest udzielona w wysokości 20 000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) ze środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Słońsk na 2008 rok

§ 3.1. Warunkiem udzielenia dotacji przez Radę Gminy Słońsk jest:

a.  objęcie wnioskiem prac konserwatorskich, restauratorskich i remontowych, które zostaną przeprowadzone w 2008 roku

b.  przedłożenie przez Wnioskodawcę następujących dokumentów

-          uzupełnienia do wniosku zgodnie z załącznikiem do uchwały

-          dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wniskodawcę tytułu prawnego do zabytku

decyzja o wpisie zabytku do rejestru zabytków

pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac, które

są przedmiotem dotacji

c.   zawarcia pisemnej umowy przez Wójta Gminy z Wnioskodawcą.
2. Umowa o udzielenie dotacji powinna zawierać w szczególności:

a. zakres wykonywanych prac i termin ich realizacji

b. wysokość udzielonej dotacji oraz tryb i termin jej płatności

c. sposób kontroli i rozliczenia dotacji

d. warunki zwrotu dotacji wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem

§ 4.1. Przekazanie dotacji nastąpi w całości na wskazany przez Wnioskodawcę rachunek bankowy po zakończeniu prac

2. Warunkiem przyjęcia rozliczenia dotacji jest przedłożenie Wójtowi Gminy następujących dokumentów:

a.       oryginałów rachunków lub faktur lub uwierzytelnionych kopii

b.       protokół odbioru robót

3.Wójt Gminy zwraca niezwłocznie dokumenty, o których mowa pkt 2, po opatrzeniu adnotacją o treści sfinansowano ze środków budżetu gminy" oraz pieczęć Urzędu Gminy.

§ 5.1. Wnioskodawca jest zobowiązany do wykorzystania dotacji zgodnie z przeznaczeniem

2.       Udzielona dotacja wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem podlega zwrotowi do budżetu gminy.

3.       W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wójt Gminy zarządza kontrolę oraz upoważnia osobę do przeprowadzenia kontroli

4.       Zwrot dotacji w przypadkach określonych w ust. 1 następuje wraz z odsetkami liczonymi jak od zaległości podatkowych

§ 6. Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy Słońsk.

§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Uchwała Nr XIX-111-2008 (315.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik (298.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Karina Burkiewicz
Data utworzenia:2008-02-20 13:01:18
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2008-02-20 13:01:59
Opublikował:Mariusz Kowaluk
Data publikacji:2008-02-20 13:02:18
Ostatnia zmiana:2008-02-20 13:03:12
Ilość wyświetleń:485