SK
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458) ogłaszam nabór na wolne stanowisko - ds. Organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Słońsku.
Nazwa i adres jednostki - Urząd Gminy w Słońsku
ul. Sikorskiego 15
66-436 Słońsk
1. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :
1) Wymagania niezbędne -
a) wykształcenie - wyższe o kierunku administracyjnym,
b) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,
c) znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
f) dobry stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim,
g) nieposzlakowana opinia.
2) Wymagania dodatkowe -
a) doświadczenie zawodowe, odbyty staż w Urzędzie Gminy Słońsk minimum 6 miesięcy,
b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
c) 'znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
d) umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
e) dyspozycyjność i komunikatywność,
f) umiejętność obsługi programów komputerowych,
g) gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (w szczególności):
a) wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem sekretariatu Wójta Gminy i jego Zastępcy,
b) przyjmowanie i ewidencjonowanie pism wpływających do Urzędu Gminy,
c) rozdzielanie na poszczególne działy,
d) organizowanie spotkań, narad i konferencji z udziałem Wójta i jego zastępcy,
e) nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
f) przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
g) prowadzenie dziennika korespondencji,
h) obsługa centrali telefonicznej oraz sprzętu biurowego.
3. Wymagane dokumenty :
a) list motywacyjny, CV,
b) kwestionariusz osobowy ( dostępny w siedzibie Urzędu Gminy, pok. nr 5 ),
c) kserokopia dowodu osobistego,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
f) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
g) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
h) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku,
j) inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy,
k) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Dokumenty należy składać w postaci kserokopii (oprócz kwestionariusza, listu motywacyjnego i CV-oryginały). W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert do dnia 15 lutego 2010 r. do godz. 15.00 na adres :
Urząd Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk (liczy się data i godzina wpływu do Urzędu ), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. Organizacyjnych w Urzędzie Gminy w Słońsku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona :
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.slonsk.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Słońsku przy ulicy Sikorskiego 15.