ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brodach
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach”

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                  
 
Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej do realizacji zajęć
 
- ze stolarstwa – wpłynęła 1 oferta
 
Skład komisji rekrutacyjnej:
1.Józefa Walczak – przewodnicząca
2. Helena Miklaszewska – koordynator
3. Katarzyna Łuczyńska – członek
 
 
Komisja do realizacji w/w zajęć zakwalifikowała:
  1. Pana Mirosława Marciniaka, Zakład Stolarski Mirosław Marciniak
 
Brody, dnia 13.11.2014r.
 
                                                                                    Przewodnicząca komisji
                                                                                    Józefa Walczak
 
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-13 12:50:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-14 11:11:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-14 11:11:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
694 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów do przeprowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów  do przeprowadzenia zajęć w  zakresie stolarstwa.
 
ZAJĘCIA ZE STOLARSTWA
  • Termin wykonania usługi:  listopad - grudzień  2014r. - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: do uzgodnienia
  • Ilość osób (klientów):  5  osób   
  • Ilość godzin ogółem: 40 godz.                                                          
  • Termin składania propozycji cenowej: do 12.11.2014.
  • Warunek konieczny:  Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • Zajęcia mają być przeprowadzone z wykorzystaniem własnych materiałów i narzędzi.
Planowany zakres zajęć :
  1. Zapoznanie z obsługą   prostych maszyn typu piła/pilarka, heblarka, wiertarka, wkrętarka, grubościówka .
  2. Przygotowanie materiału do wykonania regałów  poprzez docinanie, sklejanie, szlifowanie, lakierowanie.
 
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad zajęciami: prowadził imienne listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych, przeprowadził ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz dostarczył je Zamawiającemu.
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć powinny dysponować materiałami dydaktycznymi  niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć np. filmami DVD, programami multimedialnymi wszelkimi  materiałami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, literaturą fachową.
Kryterium wyboru:
-Wykształcenie
-Doświadczenie w pracy
-Samodzielność w działaniu,  komunikatywność, otwartość
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć proszone są o przesłanie swego CV  wraz z propozycją cenową oraz planami zajęć  pocztą tradycyjną na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach; ul. Rynek 2 ; 68-343 Brody lub pocztą e- mailową na adres:
Wyniki naboru zostaną zamieszczone na stronie  Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Brodach  www bip.wrota.lubuskie.pl/gops-brody

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-05 15:02:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-05 15:08:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-05 15:08:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach”

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                  
 
Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej do realizacji zajęć
 
- ze stolarstwa – brak ofert
 
Skład komisji rekrutacyjnej:
1.Józefa Walczak – przewodnicząca
2. Helena Miklaszewska – koordynator
3. Katarzyna Łuczyńska – członek
 
 
Brody, dnia 30.10.2014r.
 
                                                                                    Przewodnicząca komisji
                                                                                    Józefa Walczak
 
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-05 14:52:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-05 14:52:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-05 14:54:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
681 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów do przeprowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów  do przeprowadzenia zajęć w  zakresie stolarstwa.
 
ZAJĘCIA ZE STOLARSTWA
  • Termin wykonania usługi: październik - listopad - grudzień  2014r. - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów):  5  osób   
  • Ilość godzin dydaktycznych:  ogółem 24 godz.                                                          
  • Termin składania propozycji cenowej: do 21.10.2014.
  • Warunek konieczny:  Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • Zajęcia mają być przeprowadzone z wykorzystaniem własnych materiałów.
Planowany zakres zajęć :
  1. Zapoznanie z obsługą   prostych maszyn typu piła/pilarka, heblarka, wiertarka, wkrętarka, grubościówka .
  2. Przygotowanie materiału do wykonania regałów  poprzez docinanie, sklejanie, szlifowanie, lakierowanie.
 
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad zajęciami: prowadził imienne listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych, przeprowadził ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz dostarczył je Zamawiającemu.
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć powinny dysponować materiałami dydaktycznymi  niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć np. filmami DVD, programami multimedialnymi wszelkimi  materiałami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, literaturą fachową.
Kryterium wyboru:
-Wykształcenie
-Doświadczenie w pracy
-Samodzielność w działaniu,  komunikatywność, otwartość
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć proszone są o przesłanie swego CV  wraz z propozycją cenową oraz planami zajęć  pocztą tradycyjną na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach; ul. Rynek 2 ; 68-343 Brody lub pocztą e- mailową na adres:
Wyniki naboru zostaną zamieszczone na stronie  Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Brodach  www bip.wrota.lubuskie.pl/gops-brody

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-07 13:37:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-07 15:19:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-10-07 15:19:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
726 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej do realizacji zajęć z
- terapeutą od uzależnień – wpłynęła 1 oferta,
- zajęć w zakresie savoir vivre – wpłynęła 1 oferta,
- zajęcia w zakresie dbania o wygląd zewnętrzny – wpłynęły 2 oferty
 
Skład komisji rekrutacyjnej:
1.Józefa Walczak – przewodnicząca
2. Helena Miklaszewska – koordynator
3. Katarzyna Łuczyńska – członek
Komisja do realizacji w/w zajęć z wybranych ofert zakwalifikowała:
  1. Panią Jolantę Czura zam. Lubsko, Salon Fryzjerski Exclusive
    (zajęcia w zakresie dbania o wygląd zewnętrzny)
  2. Panią Ewę Trofimowicz zam. Gubin (zajęcia w zakresie savoir vivre)
  3. Ośrodek Terapii INTRAMED Lubsko reprezentowany przez dyrektora Pana Stanisława Bojkowskiego (zajęcia z terapeutą od uzależnień)
 
Brody, dnia 25.08.2014r.
 
                                                                                    Przewodnicząca komisji
                                                                                    Józefa Walczak
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-08-28 09:37:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-28 15:22:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-08-28 15:25:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
709 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów do przeprowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach"

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                                                   
 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów  do przeprowadzenia zajęć w następującym zakresie:
 
 
1. ZAJĘCIA Z TERAPEUTĄ OD UZALEŻNIEŃ
  • Termin wykonania usługi: lipiec – grudzień 2014r. (co 2 miesiące) - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  5 godz.  w miesiącu dla każdej z grup
  • Termin składania propozycji cenowej: do 07.07.2014
Planowany zakres zajęć:
  1. Grupowe zajęcia psychoedukacyjne dotyczące wiedzy nt. uzależnienia, objawów uwarunkowań psychologicznych w odniesieniu do własnego życia
  2. Grupowe zajęcia skłaniające do analizy tego jak zmieniły się w związku z zażywaniem narkotyków (picia alkoholu) zachowania, myśli i sposób funkcjonowania a także próba odpowiedzi na pytania o możliwości kontrolowania swojego nałogu, odkrywanie własnych sposobów „czarowania” rzeczywistości, zniekształcania jej tak  aby nie dostrzegać prawdziwych skutków nałogu.
  3. Zajęcia kształcące własne umiejętności w nawiązywaniu kontaktów towarzyskich, wyrażania własnych potrzeb i innych umiejętności potrzebnych w codziennym życiu.
  4. Porady indywidualne
 
2. ZAJĘCIA W ZAKRESIE SAVOIR VIVRE
  • Termin wykonania usługi: lipiec – sierpień 2014r. - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób    
  • Ilość godzin dydaktycznych:  14 godz.  w miesiącu  
  • Termin składania propozycji cenowej: do 07.07.2014.
Planowany zakres zajęć: 
  1. Prowadzenie zajęć  grupowych                                                                                                                         
  2. Savoir vivre- sztuka dobrego wychowania
  3. Savoir vivre- porady- podstawowe zasady na co dzień      
  4. Savoir vivre   przy stole jak ułożyć sztućce, podać posiłek, urządzić przyjęcie, przyjąć gości,    
  5. Savoir vivre dzieci- jak powinno przebiegać  wychowanie dzieci, porady dla dzieci 
  6. Savoir vivre jak dobrać odpowiedni strój na każda okazję-nasz wygląd wyrażany jest przez ubranie, ubiór                      
  7. Savoir vivre  a restauracja i jedzenie, co i jak należy jeść, czym się je, jak należy zachowywać się przy stole  
  8. Savoir vivre   a telefon – jak prowadzić rozmowę telefoniczną      
  9. Savoir vivre a zaproszenia – formułowanie zaproszeń, jak należy przygotować zaproszenie
  10. Savoir vivre- ślub i wesele  - jak należy zachowywać się na ślubie, tam dobre maniery są szczególnie ważne 
  11. Savoir vivre- podawanie sztućców do różnych dań , serwowanie napojów,    
  12. Savoir vivre w pracy- dobre maniery, relacje pracownik pracodawca.                                                                                                                                                                       
3. ZAJĘCIA W ZAKRESIE DBANIA O WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
  • Termin wykonania usługi: październik – listopad 2014r. – dokładna  data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  5 godz.  dla każdej z grup.    
  • Termin składania propozycji cenowej: do 07.07.2014.
  • Warunek konieczny:  Wykształcenie kierunkowe,  co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe
Planowany zakres zajęć:
  1. Przyswojenie  umiejętności wykonywania henny z regulacją łuku brwiowego
  2. Opanowanie  metod  pielęgnacji kończyn górnych, wykonywania zabiegu cieplnego na dłoniach, manicure klasycznego i biologicznego
  3. Metody pielęgnacji cery normalnej, suchej, tłustej i mieszanej,
  4. Wykonanie  zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie skóry zdrowej
  5. Opanowania zasad dbania o włosy
  6. Zasady właściwego doboru fryzury do typu urody
  7. Rozpoznanie i analizowanie  typu cery, wykonanie  makijażu, korygowanie kształtu twarzy i jej elementów
  8. Sporządzanie domowymi sposobami kosmetyków do zabiegów  kosmetycznych
  9. Zasady dobierani ubioru do typu sylwetki
  10. Zasady wykonywania makijażu do pracy i na wieczór
 
 
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad zajęciami: prowadził imienne listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych, przeprowadził ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz dostarczył je Zamawiającemu.
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć powinny dysponować materiałami dydaktycznymi  niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć np. filmami DVD, programami multimedialnymi wszelkimi  materiałami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, literaturą fachową.
Kryterium wyboru:
-Wykształcenie
-Doświadczenie w pracy
-Samodzielność w działaniu,  komunikatywność, otwartość
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć proszone są o przesłanie swego CV  wraz z propozycją cenową oraz planami zajęć  pocztą tradycyjną na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach; ul. Rynek 2 ; 68-343 Brody lub pocztą e- mailową na adres:
Wyniki naboru zostaną zamieszczone na stronie  Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Brodach  www bip.wrota.lubuskie.pl/gops-brody

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-23 13:36:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-23 13:45:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-23 14:05:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
882 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach”

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                  
 
Protokół z przeprowadzonego naboru na kandydatów do realizacji zajęć przewidzianych w projekcie systemowym ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej do realizacji zajęć z
- racjonalnego gospodarowania budżetem domowym - wpłynęła 1 oferta,
- psychologii – wpłynęła 1 oferta,
- lekarzem – wpłynęła 1 oferta,
- terapeutą od uzależnień – brak ofert,
- zajęć w zakresie savoir vivre – brak ofert,
- zajęcia w zakresie dbania o wygląd zewnętrzny – wpłynęła 1 oferta (po wyznaczonym
                                                                                   terminie)
- ze stolarstwa – wpłynęły 2 oferty ( w tym 1 oferta została wycofana przez osobę
                                                            zainteresowaną)
 
Skład komisji rekrutacyjnej:
1.Józefa Walczak – przewodnicząca
2. Helena Miklaszewska – koordynator
3. Katarzyna Łuczyńska – członek
 
 
Komisja do realizacji w/w zajęć z wybranych ofert zakwalifikowała:
  1. Panią Joannę Niekraszewicz-Kulik zam. Gubin (zajęcia z lekarzem)
  2. Panią Teresę Szołoch – Lipka zam. Gubin (zajęcia z psychologiem)
  3. Panią Justynę Kuchta zam. Koło ( zajęcia z racjonalnego gospodarowania budżetem domowym)
  4. Pana Zdzisława Siwik zam. Jeziory Dolne ( zajęcia ze stolarstwa)
 
 
Brody, dnia 17.06.2014r.
 
                                                                                    Przewodnicząca komisji
                                                                                    Józefa Walczak
 
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII. Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-17 15:39:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-17 15:39:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-18 09:06:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
780 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów do przeprowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach"

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                        
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach poszukuje kandydatów  do przeprowadzenia zajęć w następującym zakresie:
 
1. ZAJĘCIA  Z RACJONALNEGO  GOSPODAROWANIA BUDŻETEM DOMOWYM
 
  • Termin wykonania usługi:  czerwiec  2014r. -  dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce przeprowadzenia usług:  Brody sala USC
  • Ilość osób (klientów):  17  osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  8 godz. dla każdej z grup
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014r.
  • Wykształcenie co najmniej  średnie  doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć.
Planowany zakres zajęć: 
  1. Planowanie budżetu
  2. Praktyczne umiejętności w dziedzinie planowania wydatków
  3. Racjonalność wydatkowania i oszczędzania   
  4. Zakupy z listą w ręku
  5. Zakupy określonych towarów
  6. Oszczędzanie pieniędzy z wyrzeczeniem

2. ZAJĘCIA  Z PSYCHOLOGIEM (trening umiejętności psychospołecznych)
  • Termin wykonania usługi : maj- grudzień 2014 – dokładne daty do uzgodnienia
  • Miejsce: Brody,  (sala USC)
  • Ilość osób (klientów): 17 osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  5  godz. w miesiącu  dla każdej z grup
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014.
  • Wykształcenie wyższe magisterskie z psychologii
Planowany zakres zajęć: 
Konsultacje indywidualne i grupowe mające na celu wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej sytuacji życiowej i aktywności zawodowej, mają pomóc w nabyciu umiejętności psychospołecznych oraz wzmocnieniu aktywności społecznej,  a także w określeniu aktualnych potrzeb edukacyjnych uczestników projektu koniecznych do powrotu na rynek pracy. Przeprowadzenie testów psychologicznych i osobowościowych uczestników określających bilans kompetencji, analiza mocnych i słabych stron, predyspozycji uczestników

3. ZAJĘCIA Z TERAPEUTĄ OD UZALEŻNIEŃ
  • Termin wykonania usługi: czerwiec – grudzień 2014r. (co 2 miesiące) - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  5 godz.  w miesiącu dla każdej z grup
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014
Planowany zakres zajęć:
  1. Grupowe zajęcia psychoedukacyjne dotyczące wiedzy nt. uzależnienia, objawów uwarunkowań psychologicznych w odniesieniu do własnego życia
  2. Grupowe zajęcia skłaniające do analizy tego jak zmieniły się w związku z zażywaniem narkotyków (picia alkoholu) zachowania, myśli i sposób funkcjonowania a także próba odpowiedzi na pytania o możliwości kontrolowania swojego nałogu, odkrywanie własnych sposobów „czarowania” rzeczywistości, zniekształcania jej tak  aby nie dostrzegać prawdziwych skutków nałogu.
  3. Zajęcia kształcące własne umiejętności w nawiązywaniu kontaktów towarzyskich, wyrażania własnych potrzeb i innych umiejętności potrzebnych w codziennym życiu.
  4. Porady indywidualne
4. ZAJĘCIA Z LEKARZEM
  • Termin wykonania usługi: maj – grudzień 2014r. (co 2 miesiące) - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  5 godz.  w miesiącu dla każdej z grup
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014
  • Wykształcenie wyższe medyczne
Planowany zakres zajęć:
  1. Zajęcia z zakresu udzielania pierwszej pomocy  
  2. Choroby cywilizacyjne  
  3. Świadome rodzicielstwo
  4. Porady  indywidualne i grupowe
 
5. ZAJĘCIA W ZAKRESIE SAVOIR VIVRE
  • Termin wykonania usługi: czerwiec – sierpień 2014r. - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób    
  • Ilość godzin dydaktycznych:  14 godz.  w miesiącu  
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014.
Planowany zakres zajęć: 
  1. Prowadzenie zajęć  grupowych                                                                                                                         
  2. Savoir vivre- sztuka dobrego wychowania
  3. Savoir vivre- porady- podstawowe zasady na co dzień      
  4. Savoir vivre   przy stole jak ułożyć sztućce, podać posiłek, urządzić przyjęcie, przyjąć gości,    
  5. Savoir vivre dzieci- jak powinno przebiegać  wychowanie dzieci, porady dla dzieci 
  6. Savoir vivre jak dobrać odpowiedni strój na każda okazję-nasz wygląd wyrażany jest przez ubranie, ubiór                      
  7. Savoir vivre  a restauracja i jedzenie, co i jak należy jeść, czym się je, jak należy zachowywać się przy stole  
  8. Savoir vivre   a telefon – jak prowadzić rozmowę telefoniczną      
  9. Savoir vivre a zaproszenia – formułowanie zaproszeń, jak należy przygotować zaproszenie
  10. Savoir vivre- ślub i wesele  - jak należy zachowywać się na ślubie, tam dobre maniery są szczególnie ważne 
  11. Savoir vivre- podawanie sztućców do różnych dań , serwowanie napojów,    
  12. Savoir vivre w pracy- dobre maniery, relacje pracownik pracodawca.                                                                                                                                                                       
6. ZAJĘCIA W ZAKRESIE DBANIA O WYGLĄD ZEWNĘTRZNY
  • Termin wykonania usługi: październik – listopad 2014r. – dokładna  data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów): 17  osób - możliwy podział na dwie grupy
  • Ilość godzin dydaktycznych:  5 godz.  dla każdej z grup.    
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014.
  • Warunek konieczny:  Wykształcenie kierunkowe,  co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe
Planowany zakres zajęć:
  1. Przyswojenie  umiejętności wykonywania henny z regulacją łuku brwiowego
  2. Opanowanie  metod  pielęgnacji kończyn górnych, wykonywania zabiegu cieplnego na dłoniach, manicure klasycznego i biologicznego
  3. Metody pielęgnacji cery normalnej, suchej, tłustej i mieszanej,
  4. Wykonanie  zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie skóry zdrowej
  5. Opanowania zasad dbania o włosy
  6. Zasady właściwego doboru fryzury do typu urody
  7. Rozpoznanie i analizowanie  typu cery, wykonanie  makijażu, korygowanie kształtu twarzy i jej elementów
  8. Sporządzanie domowymi sposobami kosmetyków do zabiegów  kosmetycznych
  9. Zasady dobierani ubioru do typu sylwetki
  10. Zasady wykonywania makijażu do pracy i na wieczór
 
7. ZAJĘCIA ZE STOLARSTWA
  • Termin wykonania usługi: czerwiec - lipiec- sierpień  2014r. - dokładna data do uzgodnienia
  • Miejsce zajęć: Brody, sala USC
  • Ilość osób (klientów):  5  osób   
  • Ilość godzin dydaktycznych:  ogółem 24 godz.                                                          
  • Termin składania propozycji cenowej: do 09.05.2014.
  • Warunek konieczny:  Co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • Zajęcia mają być przeprowadzone z wykorzystaniem własnych materiałów.
Planowany zakres zajęć :
  1. Zapoznanie z obsługą   prostych maszyn typu piła/pilarka, heblarka, wiertarka, wkrętarka, grubościówka .
  2. Przygotowanie materiału do wykonania regałów  poprzez docinanie, sklejanie, szlifowanie, lakierowanie.
 
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad zajęciami: prowadził imienne listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych, przeprowadził ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz dostarczył je Zamawiającemu.
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć powinny dysponować materiałami dydaktycznymi  niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć np. filmami DVD, programami multimedialnymi wszelkimi  materiałami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, literaturą fachową.
Kryterium wyboru:
-Wykształcenie
-Doświadczenie w pracy
-Samodzielność w działaniu,  komunikatywność, otwartość
 
Osoby chętne do przeprowadzenia zajęć proszone są o przesłanie swego CV  wraz z propozycją cenową oraz planami zajęć  pocztą tradycyjną na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodach; ul. Rynek 2 ; 68-343 Brody lub pocztą e- mailową na adres:
Wyniki naboru zostaną zamieszczone na stronie  Gminnego Ośrodka Pomocy społecznej w Brodach  www bip.wrota.lubuskie.pl/gops-brody

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Helena Miklaszewska, Józefa Walczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-16 13:01:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michalina Łajtar
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-25 14:09:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michalina Łajtar
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-25 15:48:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
957 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »