ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dodatek elektryczny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-30 10:34:20 przez Tomasz Jarmoliński, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

Co jest konieczne, by wypełnić wniosek o dodatek elektryczny?
  • Formularz jest prosty. Na początku wpisujemy informację do kogo kierujemy wniosek. W przypadku Gminy Świebodzin organem do którego kierujemy wniosek jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie.
  • Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
  • Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
  • Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania elektrycznego (pompa ciepła, ogrzewanie elektryczne/boiler elektryczny). Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Zmiany istniejących źródeł ciepła dokonane po 11 sierpnia 2022r. nie będą uwzględaniane. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
  • Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
  • Do wniosku należy dołączyć podpisaną informację gdy nie podano we wniosku adresu email.
  • W przypadku składania wniosku w imieniu innej osoby wymagane jest upoważnienie.
  • Wnioski można składać elektronicznie za pomocą platformy EPUAP (wymagany profil zaufany lub podpis kwalifikowany), lub osobiście w Ośrodku Pomocy Społecznej w Świebodzinie, plac Wolności 14.
  • W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku energetycznego za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek musi zostać opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisany za pomocą profilu zaufanego. Najłatwiej skorzystać z usługi podpisywania dokumentów dostępnej pod poniższm linkiem
    https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany/ 
    W przypadku złożenia wniosku w postaci skanów każdej strony osobno, każda strona powinna posiadać podpis elektroniczny. 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony