Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Etat dla pracownika socjalnego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-08-27 09:25:04 przez Tomasz Jarmoliński
Akapit nr - brak tytułu
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie poszukuje kandydata na stanowisko „pracownika socjalnego”
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych;
- Odpowiednie kwalifikacje zawodowe: osoba powinna spełniać co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków:
- posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończyła studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- od dnia 01.10.2008 r. rozpoczęła i ukończyła studnia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków tj. pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, zgodnie z wydanym w porozumieniu z Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego realizowanej w szkołach wyższych (Dz. U. z 2008 r. Nr 27, poz. 158),
- przed dniem 1 stycznia 2007 r. otrzymała dyplom wyższej szkoły zawodowej o specjalności praca socjalna,
- do dnia 1 stycznia 2008 r. otrzymała tytuł zawodowy w zawodzie pracownik socjalny (absolwenci szkół policealnych (publicznych i niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych)),
- przed dniem 1 stycznia 2008 r. ukończyła lub kontynuowała studnia wyższe o specjalności praca socjalna na jednym z kierunków : pedagogika, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie,
- przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyła studnia wyższe na kierunkach: pedagogika,, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia,
- do dnia 31 października 2007 r. ukończyła studnia wyższe magisterskie na kierunkach : pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia.
- przed dniem 01 maja 2004 r. rozpoczęła studnia wyższe licencjackie lub wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia;
4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. Nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe
- Znajomość obowiązujących przepisów a w szczególności :
- ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r. Nr 182 z późn.zm.), i aktów wykonawczych do ustawy.
- Umiejętność pracy w zespole;
- Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, zaangażowanie, łatwość nawiązywania kontaktów, konsekwencja w działaniu;
- Dyspozycyjność.
III. Data rozpoczęcia i rodzaj zatrudnienia: 16 września 2013 r.- umowa o pracę na 0,25 etatu.
IV. Zakres obowiązków:
- Analizowanie i diagnozowanie potrzeb osób i rodzin wymagających pomocy oraz zjawisk patologicznych zachodzących w społeczności lokalnej.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach świadczeń.
- Przeprowadzanie wywiadów rodzinnych (środowiskowych).
- Wprowadzanie danych osobowych do obowiązującego programu komputerowego.
- Aktywizowanie środowiska lokalnego i inspirowanie działań samopomocowych mających na celu przeciwdziałanie ubóstwu i marginalizacji społecznej osób, rodzin i grup społecznych.
- Współdziałanie z właściwymi instytucjami i organizacjami zewnętrznymi.
- Prowadzenie właściwej dokumentacji na stanowisku pracy zgodnie z obowiązująca instrukcja kancelaryjną .
- Ocena skuteczności podejmowanych działań.
- Reprezentowanie interesów klientów z wyznaczonego rejonu działania.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum Vitae;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o niekaralności;
Osoby zainteresowane zapraszamy na spotkanie z mgr Mirosławą Węgieł - Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie tel. 68 4750821 do dnia 10 września 2013 r.