ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych

Data udostępnienia: 2017-03-29

Ogłoszono dnia: 2017-03-29 przez Karolina Krepska

Termin składania dokumentów: 2017-04-11 23:59:00

Nr ogłoszenia: 5/2017

Zlecający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)  posiada obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b)  posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz pełnię praw publicznych,
c) jest niekarana za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
d) ma nieposzlakowaną opinię,
e) stan zdrowia umożliwiający na zatrudnienie na stanowisku inspektora,
f) legitymuje się wykształceniem wyższym pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach:
- zarządzanie,
- administracja,
- politologia,
- socjologia,
g) posiada co najmniej 2 letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
a)   dobra znajomość obowiązujących regulacji prawych:
- ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016r. poz.446 z późn.zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r.   poz. 902),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016r. poz. 23 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz.U. z 2016r. poz. 1518 z późn.zm.),
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2016r. poz. 599 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z  2017r. poz. 489 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2016r. poz. 195 z późn.zm.),
b) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
c) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
d) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
e) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,  komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Ustalanie prawa do świadczenia rodzinnego, wychowawczego oraz do świadczeń z funduszu alimentacyjnego w tym: wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczenia, udzielanie pełnej informacji osobom ubiegającym się o przyznanie świadczenia, kompletowanie dokumentacji określonej odpowiednimi ustawami, weryfikacja złożonych dokumentów.
2.Sporządzanie decyzji administracyjnych w w/w zakresie.
3.Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w obowiązującym programie komputerowym i w wersji papierowej.
4.Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami alimentacyjnymi.
5.Prowadzenie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników alimentacyjnych.
6.Przekazywanie w niezbędnym zakresie informacji do biura informacji gospodarczej.
7.Prowadzenie postepowań w sprawach wniesionych odwołań.
8.Rzetelne planowanie potrzeb w zakresie niezbędnych środków finansowych na realizację świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
9.Terminowe sporządzanie list wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
10.Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1) miejsce zatrudnienia: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie, Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych;
2) forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy zawarta na czas określony 6 m-cy. Po tym okresie istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
3) warunki pracy na stanowisku: stanowisko urzędnicze, praca w godz. poniedziałek od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku od 7:20 do 15:20, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, praca w pozycji siedzącej, dyspozycyjność, zaszeregowanie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie, wynagrodzenie wypłacane do 30 dnia każdego miesiąca, kontakty bezpośrednie i pośrednie z klientami Działu Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4)  kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie:
a) wykształcenia (dyplom studiów),
b) stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia pracodawcy),
c)  inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
5) oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z  oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
7) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata; „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.  poz. 922)”.
Kandydat zakwalifikowany do podjęcia zatrudnienia, przed przystąpieniem do pracy zobowiązany jest przedłożyć:
1) zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych stwierdzające, że  stan jego zdrowia pozwala na zatrudnienie na tym stanowisku;
2)  zapytanie o udzielenie informacji o osobie potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-11 23:59:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście, pocztą listem poleconym, pocztą elektroniczną
c. Miejsce:
a) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie, przy pl. Wolności 14 (budynek administracyjny) pok. nr 19,
b) pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej  w Świebodzinie pl. Wolności 14, z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych, pocztą elektroniczną na adres ops_swiebodzin@wp.pl w  przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.

VII. Informacje dodatkowe:

1)   aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2)   kandydaci, spełniający  wymogi formalne zostaną poinformowani o termie postępowania   sprawdzającego;
3) informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.wrota.lubuskie.pl/ops_swiebodzin  oraz na tablicy informacyjnej w budynku administracyjnym przy pl. Wolności 14  w Świebodzinie – parter przy drzwiach głównych.
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów,  którzy  nie zostaną zakwalifikowani do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
« powrót do poprzedniej strony