Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie, pl. Wolności 14
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej
Data udostępnienia: 2017-01-20
Ogłoszono dnia: 2017-01-20 przez Agnieszka Karolczyk
Termin składania dokumentów: 2017-02-03 23:59:00
Nr ogłoszenia: 3/2016
Zlecający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) posiada obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz pełnię praw publicznych,
c) jest niekarana za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
d) ma nieposzlakowaną opinię,
e) stan zdrowia umożliwiający na zatrudnienie na stanowisku inspektora,
f) legitymuje się wykształceniem wyższym,
g) posiada co najmniej 2 letni staż pracy;
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz pełnię praw publicznych,
c) jest niekarana za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
d) ma nieposzlakowaną opinię,
e) stan zdrowia umożliwiający na zatrudnienie na stanowisku inspektora,
f) legitymuje się wykształceniem wyższym,
g) posiada co najmniej 2 letni staż pracy;
b. Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość obowiązujących regulacji prawych:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późn.zm.),
- - ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902),
-ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1518 z późn.zm.),
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016r. poz. 930 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U.z 2016r. poz, 169 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2016r. poz. 195 z późn.zm.),
b) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
c) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
d) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
e) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r. poz. 446 z późn.zm.),
- - ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902),
-ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2016r. poz. 1518 z późn.zm.),
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016r. poz. 930 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U.z 2016r. poz, 169 z późn.zm.)
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2016r. poz. 195 z późn.zm.),
b) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
c) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
d) biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych,
e) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej,
2) organizacja służby przygotowawczej,
3) obsługa administracyjna nowo zatrudnianych i zwalnianych pracowników,
4) udział przy sporządzaniu zakresów czynności dla pracowników,
5) przygotowywanie procedur konkursowych i organizacja konkursów na wolne stanowiska urzędnicze,
6) przygotowywanie odpowiedzi na protokoły pokontrolne,
7) sporządzanie pism urzędowych,
8) realizacja rządowego i gminnego programu dla rodzin wielodzietnych w zakresie przyznawania Karty Dużej Rodziny podczas nieobecności wyznaczonego pracownika,
9) nadzór nad prawidłową obsługą magazynów żywnościowych podczas nieobecności kierownika Centrum Usług Opiekuńczych.
2) organizacja służby przygotowawczej,
3) obsługa administracyjna nowo zatrudnianych i zwalnianych pracowników,
4) udział przy sporządzaniu zakresów czynności dla pracowników,
5) przygotowywanie procedur konkursowych i organizacja konkursów na wolne stanowiska urzędnicze,
6) przygotowywanie odpowiedzi na protokoły pokontrolne,
7) sporządzanie pism urzędowych,
8) realizacja rządowego i gminnego programu dla rodzin wielodzietnych w zakresie przyznawania Karty Dużej Rodziny podczas nieobecności wyznaczonego pracownika,
9) nadzór nad prawidłową obsługą magazynów żywnościowych podczas nieobecności kierownika Centrum Usług Opiekuńczych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce zatrudnienia: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie,
2) forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy zawarta na czas określony 6 m-cy. Po tym okresie istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
3) warunki pracy na stanowisku: stanowisko urzędnicze, praca w godz. poniedziałek od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku od 7:20 do 15:20, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, praca w pozycji siedzącej, dyspozycyjność, zaszeregowanie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie, wynagrodzenie wypłacane do 30 dnia każdego miesiąca.
2) forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy zawarta na czas określony 6 m-cy. Po tym okresie istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
3) warunki pracy na stanowisku: stanowisko urzędnicze, praca w godz. poniedziałek od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku od 7:20 do 15:20, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, praca w pozycji siedzącej, dyspozycyjność, zaszeregowanie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie, wynagrodzenie wypłacane do 30 dnia każdego miesiąca.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie:
a) wykształcenia (dyplom studiów),
b) stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia pracodawcy),
c) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
d) oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
f) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata; „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922)”.
Kandydat zakwalifikowany do podjęcia zatrudnienia, przed przystąpieniem do pracy zobowiązany jest przedłożyć:
1) zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych stwierdzające, że stan jego zdrowia pozwala na zatrudnienie na tym stanowisku;
2) zapytanie o udzielenie informacji o osobie potwierdzone przez Krajowy Rejestr KarnyVI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-03 23:59:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie,
- osobiście,
- pocztą listem poleconym,
- pocztą elektroniczną;
c. Miejsce:
a) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie, przy pl. Wolności 14 (budynek administracyjny) pok. nr 19,
b) pocztą na adres Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie pl. Wolności 14, z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze inspektora w Ośrodku Pomocy Społecznej, pocztą elektroniczną na adres ops_swiebodzin@wp.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.
VII. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
2) kandydaci, spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o termie postępowania sprawdzającego;
3) informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej bip.wrota.lubuskie.pl/ops_swiebodzin oraz na tablicy informacyjnej w budynku administracyjnym przy pl. Wolności 14 w Świebodzinie – parter przy drzwiach głównych.
4) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.