Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pomoc administracyjna
Miejsce pracy: Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych
Wymiar etatu: umowa zlecenie
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych
Data udostępnienia: 2017-07-10
Ogłoszono dnia: 2017-07-10 przez Karolina Krepska
Termin składania dokumentów: 2017-07-17 00:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2017
Zlecający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach:
- prawo,
- administracja,
- pedagogika,
- socjologia.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obowiązujących przepisów, a w szczególności:
- ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2016r. poz. 195 z późn. zm.)
- ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U z 2016r. poz.1518 z późn.zm )
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1257)
- ustawy z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za Życiem” (Dz. U z 2016r. poz. 1860).
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa.
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych.
- Biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych.
- Predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych i przysługujących dodatków, świadczeń opiekuńczych jak również jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą jego życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu w tym:
a) wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczenia,
b) udzielanie pełnej informacji osobom ubiegającym się o przyznanie określonego
świadczenia,
c) kompletowanie dokumentacji określonej odpowiednimi ustawami,
d) weryfikacja złożonych dokumentów.
- Sporządzanie decyzji administracyjnych.
- Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w obowiązującym programie komputerowym i w wersji papierowej.
- Rzetelne planowanie potrzeb w zakresie niezbędnych środków finansowych.
- Sporządzanie list wypłat i sprawozdań.
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
- Pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności innego pracownika Działu.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Curriculum Vitae;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o niekaralności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-07-17 00:00:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 17.07.2017r. w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzinie, pl. Wolności 14, 66-200 Świebodzin - sekretariat pok. nr 19, pod nr fax-u 68 4750834 lub na e-mail ops_swiebodzin@wp.pl
VII. Informacje dodatkowe:
Data rozpoczęcia i rodzaj zatrudnienia: 24.07.2017r. - umowa zlecenie