Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Referacie Inwestycji i Obrony Cywilnej
Miejsce pracy: Urząd Gminy Łagów
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: REFERAT INWESTYCJI I OBRONY CYWILNEJ
Data udostępnienia: 2020-11-26
Ogłoszono dnia: 2020-11-26
Termin składania dokumentów: 2020-12-08 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3
Zlecający: Wójt Gminy Łagów
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1.posiadanie obywatelstwa polskiego.
2.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: inżynieria drogowa lub budownictwo drogowe lub budownictwo komunikacyjne, lub budownictwo ogólne, innymi o specjalności z zakresu budowy i eksploatacji dróg,
4. dobry stan zdrowia pozwalający na prace na danym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6.brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
1.znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,
2.znajomość zasad kosztorysowania robót,
3.doświadczenie w pracy samorządowej,
4.znajomość ustaw i aktów wykonawczych z zakresu samorządu gminy i powiatu i Kodeksu postepowania administracyjnego,
5.znajomość Prawa zamówień publicznych ,Prawa budowlanego,
6.znajomość ustawy o finansach publicznych,
7.predyspozycjie osobowościowe odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność,
8.kreatywność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa i skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji ,dyspozycyjność i odporność na stres,
9.znajomość programy pakietu MS Ofifice
10.prawo jazdy kategorii B.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji:
- przygotowanie danych do przeprowadzenia procedury przetargowej(dokumentacji projektowo-kosztorysowych, robót budowlanych, dostaw i usług),
- sporządzanie wzorów umów cywilno-prawnych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych,
- sporządzanie wzorów umów cywilno-prawnych na wykonanie robót budowlanych oraz na dostawy i usługi,
- udział w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych,
- przeprowadzanie kontroli robót związanych z realizacją inwestycji,
- organizacja odbiorów częściowych i końcowych prac projektowych i robót budowlanych.
- rozliczanie i przekazywanie do użytku inwestycji.
- sporządzanie danych do sprawozdań.
- sporządzanie projektu budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych.
- występowanie z wnioskami o zatwierdzenie projektów budowlanych i uzyskania pozwolenia na bud
- planowania rzeczowo finansowego inwestycji gminnych,
- gromadzenie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych przekazywania placów budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych,
- zgłaszania, zawiadamiania o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych
właściwym organom i instytucjom,
- koordynacji prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas
realizacji zadań inwestycyjnych,
- organizowaniu i uczestniczeniu w odbiorach oddanych do użytku obiektów budowlanych,
- nadzoru nad przeglądami gwarancyjnymi, rozliczania, zabezpieczania, należytego wykonania przedmiotu umowy,
- rozliczania kosztów realizowanych zadań inwestycyjnych,
- planowania inwestycji drogowych i nadzoru nad ich realizacja,
- prowadzenia innych spraw związanych z zarzadzaniem drogami gminnymi,
- nadzorowania i koordynacji działalności podmiotów wykonujących usługi komunalne w zakresie odśnieżania i oświetlania gminy, dostawy, energii elektrycznej, cieplnej i gazu,
- koordynowanie i rozliczanie zadań związanych z planowaniem zaopatrzenia gminy w energię elektryczną i gaz ziemny,
2. Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy Prawo zamówień publicznych we współpracy z innymi referatami, samodzielnymi stanowiskami i jednostkami gminy, które odpowiadają za ich część merytoryczną, w tym w szczególności:
- przygotowanie dokumentacji dotyczących udzielenia zamówienia publicznego,
- uzgadnianie składu Komisji Przetargowej i przygotowanie decyzji Wójta w tej sprawie,
- opracowanie regulaminu Komisji Przetargowej, regulaminu konkursu,
- opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia), zaproszenia do składania ofert,
- opracowanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych i jej obsługa kancelaryjno-techniczna,
- rozpatrywanie protestów przy udziale Komisji Przetargowej,
- reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przygotowanie umów dla wykonawców będących rezultatem przeprowadzonych postępowań,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów i zleceń o zamówienia publiczne,
- opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
- prowadzenie zbioru przepisów prawnych i interpretacji w zakresie zamówień publicznych,
- archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
- sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
- koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu, bieżące informowanie pracowników urzędu o zmianach w prawie zamówień publicznych.
- współpraca z pracownikami referatu w zakresie prawidłowej realizacji inwestycji i remontów,
- przygotowywanie sprawozdań statystycznych związanych z powierzonym zakresem czynności.
3. W zakresie istniejącej infrastruktury komunalnej i inwestycji:
- zarzadzanie siecią dróg gminnych wraz z jego infrastruktura w zakresie utrzymania, ochrony, remontów
- wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego
- utrzymanie oznakowania drogowego poziomego pionowego i ew. sygnalizacji świetlnej.
- współdziałanie z Komendą Powiatową Policji, Strażą Pożarną w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- współpraca z właścicielami mediów w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe,
- prowadzeniem niezbędnych adaptacji ,remontów i napraw w budynku Urzędu i innych obiektów gminnych
- prowadzenia spraw w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym,
V. Wymagane dokumenty:
1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje ( np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje),
4) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) w celu przeprowadzenia konkursu,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-12-08 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres Urząd Gminy Łagów ul. Spacerowa 7, 66-220 Łagów pokój na 1 (sekretariat w terminie do dnia 8 grudnia 2020 r. do godz. 15:00
VII. Informacje dodatkowe:
1. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach :I etap –sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap – rozmowa kwalifikacyjna i wybór kandydata. O terminie i miejscu przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
2.dodatkowe informacje będą dostępne w Urzędzie Gminy Łagów ul. Spacerowa 7,
3. informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łagów.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Łagów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-11-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Daniel Loba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-11-26 11:52:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-11-26 11:55:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-28 10:57:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3199 raz(y) |