.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Karty Usług:
UZYSKIWANIE ZAWIADOMIENIA O USTALENIU NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI

UZYSKANIE ZAWIADOMIENIA O USTALENIU NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI


WYMAGANE DOKUMENTY
•Wniosek o ustalenie numeru porządkowego nieruchomości (formularz wniosku do pobrania w Sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub na stronie
www.bip.pszczew.pl) wniosek
Do wniosku należy załączyć:
•kopię mapy, na której kolorem wyróżniono nieruchomość będącą przedmiotem wniosku
•kopię dokumentu potwierdzającego tytuł własności przedmiotowej nieruchomości


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew,  adres: 66-330 Pszczew ul. Rynek 13
Złożenie dokumentów:
- Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy – II piętro, pokój nr 14
- Sekretariat Urzędu Gminy Pszczew – I piętro, pokój nr 9
- przesłanie pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew, jak wyżej
Odbiór dokumentów:
- dokument przesyłany jest  pocztą na adres wnioskodawcy
- istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew – parter, pokój nr  1, tel. 95-749 23 10 (wówczas prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz  zamieszczenie na wniosku odpowiedniej adnotacji – prośby o powiadomienie o możliwości osobistego  odbioru   gotowego dokumentu w sekretariacie); przy osobistym odbiorze dokumentu należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1.Należy pobrać i wypełnić wniosek
2.Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub w pokoju nr

    14, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew
3.Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości następuje w terminie do 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.


OPŁATY
nie podlega opłacie skarbowej


TRYB ODWOŁAWCZY
Od sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje tryb odwoławczy.


DODATKOWE INFORMACJE
• Dodatkowych informacji udziela Janusz Leśny, tel. 95 749 23 18, e-mail:
budownictwo@pszczew.pl


PODSTAWA PRAWNA
• Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lutego 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów ( Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz.125)
• Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.)

 

 
informacje wprowadził:
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290