.Urząd Gminy w Pszczewie
ul. Rynek 13
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Karty Usług:
WNIOSEK O PRZYZNANIE MIESZKANIA Z ZASOBÓW KOMUNALNYCH GMINY

WNIOSEK O PRZYZNANIE MIESZKANIA Z ZASOBÓW KOMUNALNYCH GMINY



WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o przyznanie lub zamianę mieszkania komunalnego wzor wniosku
Do wniosku należy załączyć:
* dokumenty potwierdzające wysokość dochodów  wszystkich członków gospodarstwa domowego ubiegającego się o przydział lokalu mieszkalnego  z okresu ostatnich trzech miesięcy poprzedzających złożenie wniosku. Zaświadczenie o dochodach dostarczane przez  osoby pracujące za granicą powinno być sporządzone lub przetłumaczone na język polski. Oryginał zaświadczenia o wysokości wynagrodzenia wg obowiązującego wzoru KS-12-02. 
Za dochód uważa się wszelkie przychody po odliczeniu kosztów ich uzyskania oraz po odliczeniu składek na ubezpieczenie emerytalne  i rentowe oraz na ubezpieczenie chorobowe, określonych w przepisach o systemie ubezpieczeń społecznych, chyba, że zostały zaliczone już do kosztów uzyskania przychodu. Za dochód uważa się zasiłki chorobowe, zasiłki rodzinne, dodatek pielęgnacyjny, zasiłek stały z opieki społecznej, pomoc pieniężną dla rodzin zastępczych z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, alimenty, praca dorywcza, wynagrodzenie uczniowskie, dochód z prowadzonego gospodarstwa rolnego.
Do dochodu nie wlicza się:
dodatków dla sierot zupełnych
jednorazowych zapomóg z tyt. urodzenia dziecka
pomocy w zakresie dożywiania
zasiłków pielęgnacyjnych
zasiłków z pomocy społecznej
jednorazowych świadczeń pieniężnych i świadczeń w naturze z pomocy społecznej
*  Kserokopia orzeczenia sądowego – w przypadku nabycia prawa do uzyskania lokalu socjalnego.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew
Złożenie dokumentów:
sekretariat na parterze budynku

Odbiór dokumentów:
 - druk wniosku  do pobrania w pokoju nr 6 na parterze budynku
- na stronie internetowej Gminy Pszczew
www.bip.pszczew.pl 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 95 7492316 lub e-mail: gospodarkagruntami @pszczew.pl

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
odpowiedź na wniosek do 30 dni od dnia jego złożenia.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. pobierz i wypełnij odpowiedni wniosek.
2. Do wniosku dołącz wymagane załączniki.
3. Złóż wniosek w sekretariacie osobiście lub prześlij pocztą

 

OPŁATY
 * Brak

TRYB ODWOŁAWCZY
 * Brak

 


DODATKOWE INFORMACJE

* Wnioski opiniowane są przez Społeczną Komisję Mieszkaniową

Listy osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu na lokale z mieszkaniowego zasobu gminy Pszczew sporządzane są na okres 1 roku w miesiącu listopadzie na rok następny i wywieszane do publicznego wglądu.
Dodatkowych informacji udziela P. Irena Fryza Tel. 95 7492316 e-mail:gospodarkagruntami @pszczew.pl

PODSTAWA PRAWNA
* Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r.o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. Z 2005r. Nr 31, poz. 266), Uchwała Nr X/53/07 Rady Gminy Pszczew z dnia 22.11.2007r. w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Pszczew (Dz.Urz.Woj. Lubuskiego z dnia 20.12.2007r. Nr 143, poz.2089), zm. Uchwałą Nr XII/68/07 Rady Gminy Pszczew z dnia 28.12.2007r. (Dz.Urz.Woj.Lubuskiego z dnia 31.01.2008r.Nr 10, poz.277).

 
informacje wprowadził:Maria Wojtucka
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: 6 Grudnia 2011 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 144290