Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Słońsk

Kolorowy pasek

Zawiadomienie o wszczęciu postepowania administracyjnego

Znak: 7624-9/2008                                                              Słońsk, dnia.2008-12-11

 

 

Wójt Gminy Słońsk zawiadamia, że zgodnie z art.35, art.36, art.61 § 4 i art.123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późniejszymi zmianami) oraz art.46 ust. 1 pkt. 1, art. 46a ust. 1, art.48 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr z 2001 r. Nr 62, poz. 627 ze zmianami)

 

 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne

 

dotyczące rozpatrzenia wniosku Pana Romana Muszyńskiego zam. Słońsk ul. Poniatowskiego 3 w sprawie: wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na adaptacji powierzchni stodoły na warsztat mechaniki samochodowej, położonego w Słońsku ul. Poniatowskiego 15.

Inwestycja zlokalizowana w Gminie Słońsk, nr ew. gruntu 425/3 i 425/4 obręb Słońsk.

Teren objęty wnioskiem pozostaje we władaniu wnioskodawcy oraz właścicieli działek wymienionych w wykazie stron.

W związku z powyższym informuje się, że strony mogą w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia składać w w/w sprawie wnioski, zastrzeżenia, uwagi (pokój numer 17 w UG Słońsk ul. Sikorskiego 15).

Od postanowienia nie służy zażalenie.

Otrzymują do wiadomości:

1.  wnioskodawca

2.       strony postępowania według wykazu w aktach sprawy

3.       a/a

 

Sprawę prowadzi: Maria Pakos tel.(0-95) 757 22 74

Załączniki

Postanowienie (482.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Maria Pakos
Data utworzenia:2008-12-12 13:17:46
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2008-12-12 13:18:35
Opublikował:Mariusz Kowaluk
Data publikacji:2008-12-12 13:28:47
Ostatnia zmiana:2008-12-12 13:30:27
Ilość wyświetleń:429