ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Sk.2110.2.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: Sk.2110.2.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds obsługi Rady Miejskiej

Miejsce pracy: Urząd Miejski

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1/1

Wydział: Urząd Miejski

Data udostępnienia: 2024-06-28

Ogłoszono dnia: 2024-06-28

Termin składania dokumentów: 2024-07-17 09:00:00

Nr ogłoszenia: Sk.2110.2.2024

Zlecający: Burmistrz Ośna Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
b. Wymagania dodatkowe:
  • co najmniej  roczny staż w administracji publicznej;
  • ukończone kursy, szkolenia związane z zakresem zadań na proponowanym stanowisku;
  • posiadanie znajomości przepisów prawa wynikających z przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks pracy oraz innych ustaw niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku pracy;
  • predyspozycje osobowościowe: łatwość nawiązywania kontaktów, skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność;
  • umiejętność obsługi komputera i korzystania z systemów informatycznych;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
 
O stanowisko poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Osoba taka musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało w szczególności:
  1. prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady Miejskiej i komisji;
  2. prowadzenie sekretariatu z-cy burmistrza;
  3. wykonywanie obsługi radnych, kierowników jednostek organizacyjnych oraz pracowników urzędu w zakresie wynikającym z obowiązków określonych w ustawach w tym w szczególności oświadczeń majątkowych, oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej etc.
  4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń, spotkań,
  5. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
  6. prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień Rady,
  7. prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i petycji;
  8. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  9. przygotowanie, koordynowanie i wykonywanie zadań wynikających z ustawy o samorządzie gminnym w tym w szczególności związanych z transmitowaniem, utrwalaniem posiedzeń rady, obsługą głosowań imiennych radnych, publikacją etc.
  10.  współpraca z nadzorem wojewody oraz redakcją Dziennika Urzędowego Województwa Lubuskiego w szczególności zakresie podejmowanych rozstrzygnięć oraz publikacji aktów prawnych;
  11.  prowadzenie rejestru zarządzeń burmistrza;
  12.  prowadzenie rejestru upoważnień udzielanych przez burmistrza;
  13.  prowadzenie rejestru instytucji kultury;
  14.  obsługa zebrań wiejskich w tym zebrań wyborczych,
  15. prowadzenie spraw dotyczących współpracy z gminami, związkami i stowarzyszeniami gmin,
  16. prowadzenie spraw związanych ze współpracą z gminami i miastami partnerskimi z innych państw,
  17. kompletowanie i przechowywanie aktów normatywnych i zbiorów przepisów prawa miejscowego,
  18. prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  19. prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i współdziałanie w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy oraz innymi instytucjami,
  20. wykonywanie czynności koordynatora ds. dostępności w urzędzie;
  21. wykonywanie zadań z zakresu statystyki,
  22. wykonywanie innych zadań wynikających z  regulaminu organizacyjnego w zakresie zadań wspólnych, polecenia przełożonego i przepisów szczególnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- rodzaj pracy: praca biurowa, przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
- planowane rozpoczęcie zatrudnienia od 30 lipca 2024 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys i list motywacyjny;
  • dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie,
  • dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie wraz ze świadectwami pracy z zakończonych stosunków pracy,
  • aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku (na tym etapie wystarczy zaświadczenie lekarza rodzinnego);
  • oświadczenie osoby o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO- stanowiący zał. Nr 1- na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do ogłoszenia,
  • inne dokumenty potwierdzające umiejętności, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe 
 
Dokumenty muszą być kompletne – nie ma procedury ich uzupełnienia po terminie złożenia ofert

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-17 09:00:00
b. Sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty i oznakować w następujący sposób: „Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 28 czerwca 2024 r.w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej w Ośnie Lubuskim.”
c. Miejsce:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie- pok. Nr 2.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Termin uważa się za zachowany jeśli oferta przed upływem godziny oraz daty wskazanej powyżej zostanie dostarczona do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim- ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie- pok. Nr 2.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 
Kandydaci spełniający wymogi formalne ( w części dotyczącej wymagań niezbędnych) zostaną powiadomienie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego: Wyniki zostaną upublicznione niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
 
Kontakt w sprawie rekrutacji: Sekretarz Gminy- mgr Ewa Urbaniak tel. 95 757 13 32.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Załącznik nr 1
Klauzula informacyjna dla osób uczestniczących w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze -stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Ośnie Lubuskim.
Na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwanego dalej Rozporządzeniem, uprzejmie informuję, że przysługiwać będą Pani/Panu określone prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Ośnie Lubuskim:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Ośno Lubuskie, reprezentowana przez Burmistrza Ośna Lubuskiego wykonującego czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników urzędu zwanym dalej Administratorem, z siedzibą w Ośnie Lubuskim przy ul. Rynek 1, 69-200 Ośno Lubuskie, numer telefonu: 95 757 60 29, adres e-mail: urzad@osno.pl.
2) W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można będzie skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Zbigniew Miszczak - pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą za Pani/Pana zgodą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Ośnie Lubuskim.– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c Rozporządzenia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celu wskazanym w pkt 3 Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych za wyjątkiem podmiotów upoważnionych do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt 3, tj.: w zakresie realizacji procedury przeprowadzenia naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze - od czasu otrzymania zgody do czasu zakończenia procedury naboru, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń do czasu ich przedawnienia.
6) Przysługiwać będą Pani/Panu prawa żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 Rozporządzenia,
b) sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 Rozporządzenia,
c) usunięcia swoich danych osobowych („do bycia zapomnianym”) na podstawie art. 17 Rozporządzenia,
d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych na podstawie art. 18 Rozporządzenia,
e) sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporządzenia,
f) przenoszenia swoich danych osobowych na podstawie art. 20 Rozporządzenia.
7) W związku z tym, że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, w dowolnym momencie przysługiwać będzie Pani/Panu prawo jej cofnięcia, nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu jej cofnięcia.
8) W przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez Administratora narusza przepisy Rozporządzenia, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 9) Podanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do udziału w procedurze naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze, ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości udziału w ww. procedurze naboru.
10) W toku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie będzie dochodzić do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 Rozporządzenia
 
 
 
Załącznik nr 2
 
 
Oświadczenie
Ja niżej podpisana(-y) …………………………………………………..……… oświadczam, że:
                                                               (Imię i nazwisko)
 1. Moje dane osobowe, znajdujące się w dokumentach przedłożonych w ofercie pracy w toku procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Ośnie Lubuskim., podaję dobrowolnie i są one zgodne z prawdą.
2. Zapoznałam(-em) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu, czasie i sposobie przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących mi w tym zakresie prawach.
3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych - w celu udziału w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Ośnie Lubuskim., w zakresie wynikającym ze złożonych w ramach tej procedury dokumentów - przez administratora danych, którym będzie Gmina Ośno Lubuskie, reprezentowana przez Burmistrza Ośna Lubuskiego wykonującego czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników urzędu, zwanym dalej Administratorem, z siedzibą w Ośnie Lubuskim przy ul. Rynek 1, 69-200 Ośno Lubuskie, numer telefonu: 95 757 60 29, adres e-mail: urzad@osno.pl.
 
…………………………………                                                    ………………………………
           (miejscowość, data)                                                                               (podpis)
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Ośno Lubuskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Urbaniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-06-28 11:48:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Urbaniak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-06-28 11:48:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Urbaniak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-28 11:50:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
173 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony