ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Szprotawie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydziały Urzędu Miejskiego w Szprotawie

Akapit nr 1 - brak tytułu

SEKRETARZ GMINY
Sekretarz Gminy - Katarzyna Dziedzic
 tel. +48 68 376 22 36,
 
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • obsługi sekretariatu – Katarzyna Łętek-Sołtysiak, biuro nr 6 (I piętro), tel. 68 376 25 11
  • spraw organizacyjnych, kontroli zarządczej, archiwum – Beata Radziszowska, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 77
  • administracyjno-gospodarczego – Ewa Chomiak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 54
  • obsługi kadrowej – Joanna Walerczak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 86
  • obsługi rady – Małgorzata Pachurka, biuro nr 20 (II piętro), tel. 68 376 07 74
  • spraw obronnych, wojskowości i BHP – Marta Wojtkowiak, biuro nr 26 (parter), tel. 68 673 05 87
  • zarządzania kryzysowego – Janusz Dyba, biuro nr 26 (parter), tel. 68 676 07 66
  • obsługi klienta – Dominika Walasek, Dorota Ganowska Biuro Obsługi Klienta (parter), biuro nr 1, tel. 68 376 38 11
  • informatyki – Tomasz Mierzwiak, parter, tel. 68 376 07 97
 
SKARBNIK GMINY
Skarbnik Gminy  Beata Sztojko 
 tel. +48 68 376 07 91, b.sztojko@szprotawa-um.pl
 
Z-ca Skarbnika Marta Jeziorska
tel. 68 376 07 87
 
WYDZIAŁ FINANSOWY
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Justyna Rajewska, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 05 85
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Donata Dziamba-Rzeszutek, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 83
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Katarzyna Skrzypczyńska-Wojtkowiak, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 89
  •     księgowości innych należności i dochodów budżetu gminy – Wioletta Mita, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 05 82
  •     środków trwałych i podatku VAT – Anna Dudlej, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 07 71
  •     wymiaru podatków – Marta Jeziorska, biuro nr 12a (I piętro), tel. 68 376 07 87
  •     wymiaru podatków lokalnych – Katarzyna Jasic, 12 (I piętro), tel. 68 376 07 90
  •     księgowości podatkowej – Katarzyna Makuch, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 82
  •     księgowości podatkowej – Agata Śliwińska, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 99
  •     windykacji – Iwona Filipowicz, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 84
  •     naliczania płac pracowników Urzędu Miejskiego oraz naliczania płac pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych – Małgorzata Molenda, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69
  •     planowania budżetu, analizy finansowej i sprawozdawczości – Beata Sztojko, biuro nr 9a (I piętro), tel. 68 376 07 98
  •     wymiaru opłaty zagospodarowania odpadami komunalnymi – Barbara Malicka, biuro nr 30, (parter), tel. 68 376 07 85
  •     księgowości opłat odpadami komunalnymi – Judyta Szczudło, biuro nr 30 (parter) tel. 68 376 38 12
 
WYDZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PROMOCJI I TURYSTYKI
 
Kierownik Maciej Boryna
tel. 68 376 27 63
 
Z-ca Kierownika Małgorzata Serafin
tel. +48 68 376 11 25
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • promocji gminy, współpracy z zagranicą i organizacjami pozarządowymi – Marta Jędroszkowiak, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 07 72;
  • ewidencji działalności gospodarczej, obsługi inwestora, promocji gospodarczej i polityki informacyjnej – Anna Ignaszak, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 313, tel. 68 376 05 86;
  • zezwoleń na sprzedaż alkoholu, dotacji w zakresie wspierania i upowszechnia kultury fizycznej oraz działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym – Monika Zarzecka, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 305, tel. 68 376 07 67;
  • polityki informacyjnej – Małgorzata Serafin, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 11 25;
  • obsługi Punktu Informacji Turystycznej – Maciej Boryna, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, tel. 68 376 27 63;
  • funduszy unijnych i środków pomocowych – Barbara Wierzbicka, tel. 68 376 07 96; Anna Bahrij, tel. 68 376 07 96; Katarzyna Zapolska, tel. 68 376 07 75; Grażyna Boczniewicz, tel. 68 376 07 75, biuro 19 (II piętro).
 
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • spraw społecznych i dotacji pozarządowych – Donata Hejnosz, biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 07 76
  • edukacji – Iwona Stańczak biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 05 83, Agnieszka Greszta, tel. 68 376 05 83
  • sprawy lokalowe, dodatki mieszkaniowe i energetyczne – Mirosława Pozaroszczyk - biuro nr 8 (I piętro), tel. 509 619 657
 
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
 
Kierownik  Jan Litwinka
tel. +48 68 376 07 92
 
Z-ca Kierownika - Mirosław Nykiel
tel. +48 518 074 835
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • zamówień publicznych – Marek Rzeszutek, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 05 80
  • dróg, mostów, komunikacji publicznej, obiektów sportowych – Mirosław Nykiel , biuro nr 15 (II piętro), tel. 518 074 835
  • monitorowania realizowanych inwestycji – Ewelina Poźniak-Woźna, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 13 88
  • gospodarki przestrzennej – Małgorzata Święcicka, biuro nr 16 (II piętro), tel. 68 376 07 70, Magdalena Siwicka, tel. +48 600 856 159
 
WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
 
Kierownik - Piotr Wciórka
tel. 68 376 07 95
 
Z-ca Kierownika - Arkadiusz Zarzecki
tel. 68 376 07 81
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, biura strefy płatnego parkowania – Arkadiusz Zarzecki biuro nr 27 (parter), tel. 68 376 07 81
  • gospodarki gruntami i użytkowania wieczystego – Aneta Kuczak, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 78
  • sprzedaży nieruchomości lokalowych – Klaudia Poźniak, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 05 81
  • ochrony środowiska – Agnieszka Katan, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 79
  • obrotu nieruchomościami, gospodarki komunalnej – Paweł Chramęga, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 80
  • kontrole z zakresu ochrony środowiska – Piotr Tylawski, biuro nr 13 (I piętro), tel. 68 376 13 70
  • rolnictwa – Dariusz Jakubiak, biuro nr 5 (I piętro), tel. 68 376 07 93
  • melioracji wodnych, lasów i parków komunalnych oraz edukacji ekologicznej – Jan Ryszawy, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 94
  • program „Czyste Powietrze” – Krzysztof Matkowski, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 9, tel. 68 376 05 84
  • organizacji i nadzoru robót publicznych i prac interwencyjnych – Waldemar Juszczak, tel. 68 376 49 72, Katarzyna Matczak, tel. 68 376 11 66, ul. Chrobrego 1 budynek Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji.
 
URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
 
Kierownik - Magdalena Zdebelak-Kosmala
tel. 68 376 38 15
 
Z-ca Kierownika USC - Renata Kabzińska
tel. 68 376 07 55
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania odpisów aktów stanu cywilnego – Renata Kabzińska, biuro nr 29 (parter), tel. 68 376 07 55
  • ewidencji ludności – Justyna Korzeniowska, biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 27 55
  • dokumentów tożsamości – Józef Korczyński,  biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 38 14

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Szprotawa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Pachurka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-05 08:41:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Małgorzata Serafin
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-05 08:42:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Serafin
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-09 14:34:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
16272 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »