Petycje
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2022r przez Radę Gminy Krzeszyce
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zbiorcza informacja
o petycjach
rozpatrzonych w 2022r.
przez Radę Gminy Krzeszyce
Zgodnie z wymogiem określonym w art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014r.
o petycjach (Dz. U. z 2018 r., poz. 870) informuję, iż Rada Gminy w Krzeszycach rozpatrzyła w 2022r. następujące petycje:
o petycjach (Dz. U. z 2018 r., poz. 870) informuję, iż Rada Gminy w Krzeszycach rozpatrzyła w 2022r. następujące petycje:
Lp.
|
Data wpływu
|
Przedmiot petycji
|
Data rozpatrzenia
|
Sposób załatwienia
|
Uwagi
|
1.
|
02.08.2022
|
o utworzenie Młodzieżowej Rady
|
25.10.2022
|
nie uwzględniono
|
uchwała XXXVIII/225/2022
|
Załączniki
Pobierz dane XML Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2022r przez Radę Gminy Krzeszyce Drukuj informację Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2022r przez Radę Gminy Krzeszyce
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rada Gminy Krzeszyce |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-05 10:04:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Oblej |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-05 10:10:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Oblej |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-05 11:01:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 148 raz(y) |
Petycja do tutejszej gminy o przystąpienie do Sojuszu Pokojowego
Załączniki
Pobierz dane XML Petycja do tutejszej gminy o przystąpienie do Sojuszu Pokojowego Drukuj informację Petycja do tutejszej gminy o przystąpienie do Sojuszu Pokojowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Garland |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-24 13:43:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Oblej |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-24 13:45:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Przemysław Bilon |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-29 14:30:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 222 raz(y) |
Petycja z dnia 22.07.2022r.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-09-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rada gminy Krzeszyce |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-09-20 13:27:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Patryk Dudkiewicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-09-20 13:28:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Patryk Dudkiewicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-10-27 12:30:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 516 raz(y) |
Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2021r przez Radę Gminy Krzeszyce
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2021r przez Radę Gminy Krzeszyce Drukuj informację Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2021r przez Radę Gminy Krzeszyce
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rada Gminy Krzeszyce |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-08 13:31:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Oblej |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-08 13:31:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Oblej |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-05 10:46:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 777 raz(y) |
petycja z 20 grudnia 2020r
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Teresa Garland |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-29 07:58:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dziubczyk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-29 07:59:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Oblej |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-12 12:01:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1612 raz(y) |
Petycja z dnia 10 Grudnia 2020r.
Załączniki
Pobierz dane XML Petycja z dnia 10 Grudnia 2020r. Drukuj informację Petycja z dnia 10 Grudnia 2020r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-12-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aerkadiusz Rakoczy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-12-21 09:33:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Dziubczyk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-12-21 09:34:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Oblej |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-12 11:55:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1775 raz(y) |
Petycja w sprawie obrotu bezgotówkowego
Treść petycji
- Kierownik Jednostki Samorządu Terytorialnego (dalej JST) - w rozumieniu art. 33 ust. 3 Ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2018.994 tj. z dnia 2018.05.24)*
- Zarząd Powiatu - w rozumieniu art. 26 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2018.995 tj. z 2018.05.24)*
- Data dostarczenia - zgodna z dyspozycją art. 61 pkt. 2 Ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U.2018.1025 tj. z dnia 2018.05.29)
Adresatem Petycji - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail !
Od:
Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego
ul. Kruczkowskiego 4b lok. 13
00-412 Warszawa
Wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
i odrębna Petycja - w jednym piśmie – na mocy art. 61 i 63 Konstytucji RP
Preambuła Wniosku:
przekazując na państwa ręce niniejszą petycję, pragnę zwrócić uwagę na zagadnienie transformacji cyfrowej obrotu jak zachodzi w całej gospodarce. Pragnę przy tym wskazać, że wartość obrotu gotówkowego w Polsce wynosi ponad 200 mld PLN, a jego utrzymywanie to koszt około 1% PKB, czyli wartość jaka rocznie ponoszona jest przez państwo na badania i rozwój. Ponadto środki pieniężne trzymane w formie gotówkowej nie procentują, realnie tracąc na wartości ze względu na inflację.
Natomiast płatności bezgotówkowe to szereg korzyści w funkcjonowaniu instytucji administracji publicznej. Ułatwiają proces składania wniosków i zapytań od obywateli oraz procedurę poboru opłat skarbowych i administracyjnych. Dlatego warto promować obrót bezgotówkowy, jako korzystny zarówno dla obywateli, jak i instytucji samorządowych. Wprowadzenie płatności bezgotówkowych wpływa na nowoczesny wizerunek instytucji publicznych. Mieszkańcy na co dzień płacący kartą chcą mieć taką możliwość również w urzędach i innych jednostkach administracji centralnej i samorządowej.
Niektóre instytucje - działając w uzasadnionym interesie publicznym - pro publico bono - wychodzą naprzeciw tym potrzebom - proponują bezpłatne rozwiązania - pozwalające na wdrożenie bezkosztowych rozwiązań umożliwiających akceptację płatności bezgotówkowych.
Dobrym przykładem - jest Fundacja Polska Bezgotówkowa - powołana w wyniku porozumienia zawartego przez Ministra Rozwoju i Finansów, Związek Banków Polskich, Visa Europe oraz Mastercard Europe w sprawie realizacji Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego w Polsce. Program pozwala na otrzymanie bezpłatnego terminala (wraz z pokryciem kosztów transakcji) dla wybranych instytucji publicznych do sierpnia 2021 roku.
Biorąc pod uwagę cytowane powyżej koszty obrotu gotówką rozważenia wymaga możliwość podjęcia działań w celu zmniejszenia kosztów podatników w tym obszarze.
Mamy nadzieję, że jednostki samorządu terytorialnego działając bona fides - biorąc pod uwagę powyższe argumenty - potraktują naszą petycję z należną atencją - i wdrożą odpowiednie działania celem zapewnienia powszechności akceptacji płatności bezgotówkowych, dzięki którym osiągnięte zostaną kolejne cele związane z uszczelnieniem systemu poboru podatków.
W skali makro - sukcesy związane z uszczelnieniem systemu podatkowego od 3 lat - są olbrzymie – w skali mikro na poziomie samych jednostek samorządu terytorialnego pozostaje jeszcze wiele do zrobienia.
Biorąc pod uwagę powyższe:
II) Petycja Odrębna: - procedowana w trybie Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) - dla ułatwienia i zmniejszenia biurokracji dołączamy ją do niniejszego wniosku. Nie jest to łączenie trybów - zatem prosimy kwalifikować niniejsze pisma jako dwa środki prawne - wniosek oznaczoną - I i odrębną petycję oznaczoną II - vide - J. Borkowski (w:) B. Adamiak, J. Borkowski, Kodeks postępowania…, s. 668; por. także art. 12 ust. 1 komentowanej ustawy - dostępne w sieci Internet.
Dla odseparowania od wniosku – petycji - postulaty związane z petycją – numeruje się nowymi oznaczeniami 1P, 2P, etc
1P) Na mocy art. 63 Konstytucji RP w ramach przepisów art 2 pkt 1, 2 i 3 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U.2014.1195 z dnia 2014.09.05) w związku z art. 241 Kodeksu postępowania administracyjnego (wnioski optymalizujące funkcjonowanie administracji publicznej), wnosimy petycję do organu gminy o próbę dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych - wg. powyżej zawartego szerokiego opisu.
2P) Na bazie dokonanej analizy wnosimy o krótkie, kilkuzdaniowe podsumowanie w odpowiedzi na niniejszą petycję - mocnych i słabych stron ewentualnego wdrożenia procedur pełnego zaspokojenia żądań Interesantów - pod kątem płatności bezgotówkowych w Urzędzie.
Oczywiście w odniesieniu do obecnie panującego w Jednostce stanu faktycznego.
3P) W trybie wyżej powołanych przepisów prawa – wnosimy o przekazanie poniższego wniosku – per analogiam jak wniosek otrzymany przez Gminę – do wszystkich podległych Gminie Jednostek Organizacyjnych: Szkół, Spółek Komunalnych Zakładów Budżetowych, Instytucji Kultury i związanych z opieką społeczną, etc.
Jeśli powyższa podstawa prawna nie zostanie uwzględniona - wnosimy o przekazanie poniższego pisma do Kierowników Jednostek Organizacyjnych miejscowo właściwych dla terenu Gminy - na postawie art 65 w związku z art. 241 i 243 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
W udzielonej przez Gminę odpowiedzi wnosimy o podanie spisu wszystkich miejscowo właściwych dla Gminy Jednostek Organizacyjnych, którym przekazano niniejszy wniosek.
Aby zachować pełną jawność i transparentność działań wyrażamy zgodę na opublikowanie treści petycji wraz z danymi podmiotu składającego petycję na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego (Adresata) - na podstawie art. 8 ust. 1 ww. Ustawy o petycjach - co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację wszystkich danych podmiotu wnoszącego petycję. Chcemy działać w pełni jawnie i transparentnie.
Pomimo, że nie wnioskujemy o informację przetworzoną w zakresie wymagającym znacznych nakładów pracy, uzasadniamy nasze pytania stosownie do brzmienia art. 3 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej – tym, że przedmiotowa informacja oraz ewentualna późniejsza próba optymalizacji tego obszaru wydaje się szczególnie istotna z punktu widzenia Interesu Społecznego.
Aby zachować pełną jawność i transparentność działania – przewidujemy publikację wyników wnioskowania oraz wybranych odpowiedzi – w naszym portalu www.frob.pl
Dane dotyczące sposobu odpowiedzi:
Wnosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszego wniosku - w trybie odnośnych przepisów - na adres e-mail
Wnosimy o to, aby odpowiedź w przedmiocie powyższych pytań złożonych na mocy art. 61 i 63 Konstytucji RP w związku z art. 241 KPA, została udzielona - zwrotnie na adres e-mail
do dnia 26.12.2019.
Wnosimy o niewykonywanie telefonów do wnioskodawcy - stosownie do art. 14 §1 KPA oraz przesyłanie odpowiedzi - jedynie w formie elektronicznej (bez użycia poczty konwencjonalnej) pod podany wyżej adres:
- przypominamy, że zarówno Władza Ustawodawca, jak i Wykonawcza szczególną rolę przywiązuje w ostatnim czasie do komunikacji elektronicznej z Interesantami.
Wniosek został sygnowany kwalifikowanym podpisem elektronicznym - stosownie do wytycznych Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 dnia 2016.09.29)
Dodatkowe informacje:
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) - osobą reprezentującą Podmiot wnoszący petycję - jest Prezes Zarządu Robert Łaniewski
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 5 ww. Ustawy - petycja niniejsza została złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej - a wskazanym zwrotnym adresem poczty elektronicznej jest:
Adresatem Petycji - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail.
Z poważaniem,
Robert Łaniewski
Prezes Zarządu
Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego
—————
Część wniosku dotycząca Dyrektorów Szkół, Kierowników Jednostek Organizacyjnych typu MGOPS/MGOK/GOPS/MOK/GOK/CKSiR, etc (Jednostki wypełniające zadania związane z pomocą społeczną i kulturą), Prezesów Spółek Komunalnych, Kierowników innych Jednostek Organizacyjnych, etc do przekazania do właściwych miejscowo i nadzorowanych przez Gminę Organów Jednostek Organizacyjnych: Dyrektor Szkoły/ Kierownik Jednostki Organizacyjnej/Prezes Spółki Komunalnej, etc inne Jednostki nadzorowane przez Gminę*
- Data dostarczenia - zgodna z dyspozycją art. 61 pkt. 2 Ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U.2018.1025 t.j. z dnia 2018.05.29)
Adresatem Petycji - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail !
Od:
Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego
ul. Kruczkowskiego 4b lok. 13
00-412 Warszawa
Wniosek w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
i odrębna Petycja - w jednym piśmie – na mocy art. 61 i 63 Konstytucji RP
Preambuła Wniosku :
przekazując na państwa ręce niniejszą petycję, pragnę zwrócić uwagę na zagadnienie transformacji cyfrowej obrotu jak zachodzi w całej gospodarce. Pragnę przy tym wskazać, że wartość obrotu gotówkowego w Polsce wynosi ponad 200 mld PLN, a jego utrzymywanie to koszt około 1% PKB, czyli wartość jaka rocznie ponoszona jest przez państwo na badania i rozwój. Ponadto środki pieniężne trzymane w formie gotówkowej nie procentują, realnie tracąc na wartości ze względu na inflację.
Natomiast płatności bezgotówkowe to szereg korzyści w funkcjonowaniu instytucji administracji publicznej. Ułatwiają proces składania wniosków i zapytań od obywateli oraz procedurę poboru opłat skarbowych i administracyjnych. Dlatego warto promować obrót bezgotówkowy, jako korzystny zarówno dla obywateli, jak i instytucji samorządowych. Wprowadzenie płatności bezgotówkowych wpływa na nowoczesny wizerunek instytucji publicznych. Mieszkańcy na co dzień płacący kartą chcą mieć taką możliwość również w urzędach i innych jednostkach administracji centralnej i samorządowej.
Niektóre instytucje - działając w uzasadnionym interesie publicznym - pro publico bono - wychodzą naprzeciw tym potrzebom - proponują bezpłatne rozwiązania - pozwalające na wdrożenie bezkosztowych rozwiązań umożliwiających akceptację płatności bezgotówkowych.
Dobrym przykładem - jest Fundacja Polska Bezgotówkowa - powołana w wyniku porozumienia zawartego przez Ministra Rozwoju i Finansów, Związek Banków Polskich, Visa Europe oraz Mastercard Europe w sprawie realizacji Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego w Polsce. Program pozwala na otrzymanie bezpłatnego terminala (wraz z pokryciem kosztów transakcji) dla wybranych instytucji publicznych do sierpnia 2021 roku.
Biorąc pod uwagę cytowane powyżej koszty obrotu gotówką rozważenia wymaga możliwość podjęcia działań w celu zmniejszenia kosztów podatników w tym obszarze.
Mamy nadzieję, że jednostki samorządu terytorialnego działając bona fides - biorąc pod uwagę powyższe argumenty - potraktują naszą petycję z należną atencją - i wdrożą odpowiednie działania celem zapewnienia powszechności akceptacji płatności bezgotówkowych, dzięki którym osiągnięte zostaną kolejne cele związane z uszczelnieniem systemu poboru podatków.
W skali makro - sukcesy związane z uszczelnieniem systemu podatkowego od 3 lat - są olbrzymie – w skali mikro na poziomie samych jednostek samorządu terytorialnego pozostaje jeszcze wiele do zrobienia.
Biorąc pod uwagę powyższe:
II) Petycja Odrębna: - procedowana w trybie Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) - dla ułatwienia i zmniejszenia biurokracji dołączamy ją do niniejszego wniosku. Nie jest to łączenie trybów - zatem prosimy kwalifikować niniejsze pisma jako dwa środki prawne - wniosek oznaczoną - I i odrębną petycję oznaczoną II - vide - J. Borkowski (w:) B. Adamiak, J. Borkowski, Kodeks postępowania…, s. 668; por. także art. 12 ust. 1 komentowanej ustawy - dostępne w sieci Internet.
Dla odseparowania od wniosku – petycji - postulaty związane z petycją – numeruje się nowymi oznaczeniami 1P, 2P, etc.
1P) Na mocy art. 63 Konstytucji RP w ramach przepisów art 2 pkt 1, 2 i 3 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U.2014.1195 z dnia 2014.09.05) w związku z art. 241 Kodeksu postępowania administracyjnego (wnioski optymalizujące funkcjonowanie administracji publicznej), wnosimy petycję do organu Jednostki o próbę dokonania analizy - możliwości wdrożenia w Jednostce procedur związanych z pełnym zabezpieczeniem potrzeb Interesantów - dot. płatności bezgotówkowych - wg. powyżej zawartego szerokiego opisu.
2P) Na bazie dokonanej analizy wnosimy o krótkie, kilkuzdaniowe podsumowanie w odpowiedzi na niniejszą petycję - mocnych i słabych stron ewentualnego wdrożenia procedur pełnego zaspokojenia żądań Interesantów - pod kątem płatności bezgotówkowych w Jednostce.
Oczywiście w odniesieniu do obecnie panującego w Jednostce stanu faktycznego.
Aby zachować pełną jawność i transparentność działań wyrażamy zgodę na opublikowanie treści petycji wraz z danymi podmiotu składającego petycję na stronie internetowej podmiotu rozpatrującego petycję lub urzędu go obsługującego (Adresata).
Pomimo, że nie wnioskujemy o informację przetworzoną w zakresie wymagającym znacznych nakładów pracy, uzasadniamy nasze pytania stosownie do brzmienia art. 3 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej – tym, że przedmiotowa informacja oraz ewentualna późniejsza próba optymalizacji tego obszaru wydaje się szczególnie istotna z punktu widzenia Interesu Społecznego.
Aby zachować pełną jawność i transparentność działania – przewidujemy publikację wyników wnioskowania oraz wybranych odpowiedzi – w naszym portalu www.frob.pl
Dane dotyczące sposobu odpowiedzi:
Wnosimy o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszego wniosku - w trybie odnośnych przepisów - na adres e-mail
Wnosimy o to, aby odpowiedź w przedmiocie powyższych pytań złożonych na mocy art. 61 i 63 Konstytucji RP w związku z art. 241 KPA, została udzielona - zwrotnie na adres e-mail
do dnia 26.12.2019.
Wnosimy o niewykonywanie telefonów do wnioskodawcy - stosownie do art. 14 §1 KPA oraz przesyłanie odpowiedzi - jedynie w formie elektronicznej (bez użycia poczty konwencjonalnej) pod podany wyżej adres:
- przypominamy, że zarówno Władza Ustawodawca, jak i Wykonawcza szczególną rolę przywiązuje w ostatnim czasie do komunikacji elektronicznej z Interesantami.
Wniosek został sygnowany kwalifikowanym podpisem elektronicznym - stosownie do wytycznych Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 dnia 2016.09.29)
Dodatkowe informacje:
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 1 Ustawy o petycjach (Dz.U.2018.870 t.j. z dnia 2018.05.10) - osobą reprezentująca Podmiot wnoszący petycję - jest Prezes Zarządu Robert Łaniewski
Stosownie do art. 4 ust. 2 pkt. 5 ww. Ustawy - petycja niniejsza została złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej - a wskazanym zwrotnym adresem poczty elektronicznej jest:
Adresatem Petycji - jest Organ ujawniony w komparycji - jednoznacznie identyfikowalny za pomocą uzyskanego z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu - adresu e-mail !
Z poważaniem,
Robert Łaniewski
Prezes Zarządu
Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego
|
Pobierz dane XML Petycja w sprawie obrotu bezgotówkowego Drukuj informację Petycja w sprawie obrotu bezgotówkowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krzeszyce |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-12-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Łaniewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-12-20 07:53:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Filipowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-12-20 07:53:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Filipowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-20 07:53:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2475 raz(y) |