ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OPS.110.14.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: OPS.110.14.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim ul. Piastów 10 H 66-600 Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2015-08-28

Ogłoszono dnia: 2015-08-28 przez Agnieszka Szarkowicz

Termin składania dokumentów: 2015-09-11 14:30:00

Nr ogłoszenia: OPS.110.14.2015

Id ogłoszenia: OPS.110.14.2015

Zlecający: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów  ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
b) staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy,
c) umiejętność pisemnego formułowania wniosków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu;
2) pomoc w formalno- rachunkowej kontroli dokumentów księgowych;
3) przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych;
4) bieżąca ewidencja operacji budżetowych;
5) wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego;
6) realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby;
7) prowadzenie kasy Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym. m.in.:
a) pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośródek Pomocy Społecznej na podstawie czeków gotówkowych,
b) przyjmowanie wpłat gotówki,
c) dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty takie jak: listy wypłat, umowy zlecenia,  delegacje itp.,
d) przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych,
e) zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu,
f) sporządzanie raportów kasowych;
8) prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem pracowników w materiały biurowe, druki, środki czystości i inne artykuły niezbędne do wykonywania czynności służbowych przez pracowników zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi uregulowaniami prawnymi w zakresie zamówień publicznych, a w razie konieczności z ustawą o zamówieniach publicznych;
9) prowadzenie spraw związanych z zamawianiem wykonania stempli i pieczęci, a w szczególności:
a) zlecanie wykonania pieczęci i stempli wg uzgodnionego wzoru,
b) prowadzenie rejestru odcisków pieczęci,
c) rozliczanie faktur za wykonanie pieczęci,
d) likwidacja pieczęci zwróconych przez pracowników;
10) prowadzenie spraw dotyczących szkoleń pracowników – ewidencja i rozliczanie zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi przepisami w zakresie zamówień publicznych;
11) opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań;
12) obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych w imieniu pracodawcy;
13) prowadzenie ewidencji zbiorów bibliotecznych Ośrodka;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny.
2. Cv.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa  umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-09-11 14:30:00
b. Sposób:
Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem „Nabór na stanowisko podinspektora” – osobiście w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim  lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10h pokój 4.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Kontakt telefoniczny w sprawie naboru pod nr 68 383 33 71, e-mail: ops@krosnodrzanskie.pl
2. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.
4. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim (http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie) oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka.
5. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. t. j.  z 2014 r., poz. 1202).
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Szarkowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Szarkowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-28 11:08:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-28 11:09:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-30 11:40:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1138 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony