Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Koordynator do spraw dostępności
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-05-20 10:04:56 przez Dawid Gierczyński
Akapit nr - brak tytułu
Na podstawie art. 14 ust. 1 i art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim
Jolanta Tutajewicz – Starszy Inspektor w Biurze Kontroli w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim, pokój nr 29 bud. A, tel. 68 4109719, e-mail: