Ekran szczegółów informacji
Szczegóły informacji
Rejestry i ewidencje
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-08-31 14:04:15 przez Renata Piwowarczyk
Zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach
Dane zawarte w rejestrach i ewidencjach są udostępniane na miejscu, w Urzędzie Miasta, w godzinach pracy urzędu, w zakresie ograniczonym przepisami prawa
Rejestry i ewidencje prowadzone przez Wydział USCiSO:
- Rejestr Mieszkańców
- Rejestr Wyborców
- Ewidencja osób zaangażowanych w akcję kurierską obrony cywilnej na terenie Gminy i Miasta Krosno Odrzańskie,
- Ewidencja osób przeznaczonych do pełnienia służby w formacjach obrony cywilnej,
- Ewidencja członków ochotniczej straży pożarnej
Rejestry i ewidencje prowadzone przez Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego
- Rejestr wypadków przy pracy
- Rejestr zachorować na choroby zawodowe i podejrzeń o takie choroby
- Rejestr szkoleń wstępnych BHP
- Rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia
- Książka kontroli zewnętrznych
- Centralny rejestr skarg i wniosków
- Rejestr Gminnych jednostek organizacyjnych podległych Radzie Miejskiej w Krośnie Odrzańskim
Rejestry prowadzone w Wydziale Oświaty, Kultury i Sportu:
- Ewidencja wniosków o Kartę Dużej Rodziny.
- Ewidencja wniosków o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników.
- System Informacji Oświatowej.
- Ewidencja zatrudnienia pracowników jednostek oświatowych.
- Rejestr Instytucji Kultury.
- Rejestr wniosków o awans zawodowy nauczycieli.
- Rejestr wniosków o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym.
- Rejestr wniosków o stypendium Burmistrza Krosna Odrzańskiego za wybitne osiągnięcia w nauce.
- Rejestr wniosków o przyznanie nagrody sportowej Burmistrza Krosna Odrzańskiego.
- Rejestr podatku VAT.
Rejestry prowadzone w Wydziale Organizacyjnym
- Rejestr pracowników (wykaz, bilanse miesięczne).
- Rejestr (ewidencja) upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu burmistrza jako organu gminy.
- Rejestr osób zobowiązanych do składania oświadczeń majątkowych (dot. pracowników).
- Rejestr zarządzeń burmistrza jako organu gminy.
- Rejestr zarządzeń burmistrza jako kierownika Urzędu.
- Rejestr uchwał Rady Miejskiej.
- Rejestr obwieszczeń Rady Miejskiej.
- Rejestr aktów prawa miejscowego.
- Rejestr wniosków i interpelacji radnych.
- Rejestr jednostek pomocniczych gminy.
- Rejestr pieczęci urzędowych.
-
Archiwum zakładowe Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim – dostępny w godzinach pracy Urzędu z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Korzystanie z zasobów archiwum odbywa się za pośrednictwem merytorycznych pracowników. Kontakt do archiwisty zakładowego: Anna Krysińska, tel. 68 410 9 701
-
Wykaz spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji i akt przekazanych do Archiwum Zakładowego – do użytku służbowego, dostępny u archiwisty zakładowego.
-
Rejestr dla Ewidencji udostępniania akt i dokumentacji w Archiwum Zakładowym – do użytku służbowego, dostępny u archiwisty zakładowego
Rejestry prowadzone w Wydziale Finansowym
- Wykaz udzielonych ulg w podatkach i opłatach lokalnych,
- Wykaz udzielonych ulg w należnościach cywilnoprawnych,
- Wykaz udzielonej pomocy publicznej,
- Rejestr VAT zakupów i sprzedaży.
Rejestry prowadzone w Wydziale Promocji i Rozwoju Gospodarczego
- rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- rejestr zezwoleń na transport osobowy (taksówki);
- rejestr pozwoleń na prowadzenie regularnych i specjalnych przewozów osób i rzeczy w krajowym transporcie drogowym;
- rejestr obiektów, w których prowadzone są usługi hotelarskie;
- rejestr materiałów promocyjnych.
Rejestry prowadzone w Straży Miejskiej
- Ewidencja etatów i wyposażenia oraz wyników działań SM
Pozostałe – do użytku służbowego:
- Rejestr kart MRD-5,
- Rejestr Spraw o wykroczenia,
- Rejestr nałożonych mandatów,
- Rejestr środków przymusu bezpośredniego,
- Ewidencja bloczków mandatowych,
- Ewidencja notatników służbowych,
- Ewidencja upoważnień do nakładania grzywien,
- Ewidencja upoważnień do wykonywania funkcji kontrolnych w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,
- Ewidencja legitymacji służbowych,
- Ewidencja upoważnień do kontroli ruchu drogowego.
Wydział IR prowadzi rejestry
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Ewidencja dróg