Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Uzyskanie zaświadczenia z rejestru mieszkańcówDrukuj informacjęSprawa: Uzyskanie zaświadczenia z rejestru mieszkańcówSzczegóły informacji
Uzyskanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2018-02-01 08:27:09
Termin załatwienia
do 7 dni
Osoba kontaktowa
Beata Kujawa
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1,budynek A, parter, pokój nr 2
Telefon kontaktowy
68 4109 754
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności
Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1,budynek A, parter, pokój nr 2, lubwysyłka pocztą na adres wskzany we wniosku.
Wymagane Dokumenty
Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności.
Czas realizacji
Do 7 dni. W sytuacjach wyjątkowych (np. o znamionach klęski żywiołowej) - do 14 dni.
Opłaty
- opłata skarbowa 17 zł za wydanie zaświadczenia,
- opłata skarbowa 17 zł za pełnomocnictwo (jeżli jest dołączane do wniosku).
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o jej wydanie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Zażalenie wnosi się do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem Burmistrza Krosna Odrzańskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
Uwagi
Zaświadczenie wydawane jest zainteresowanej osobie lub pełnomocnikowi.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1397 ze zm.),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1000 ze zm.),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U.z 2020 r., poz. 256).