Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonu Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonuSzczegóły informacji
Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonu
Wydział: Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2018-02-07 13:34:07
Termin załatwienia
Zgłoszenie zgonu następuje przez złożenie we właściwym usc karty zgonu w terminie 3 dni od dnia jej sporządzenia. Jeżeli zgon nastąpił na skutek choroby zakaźnej, zgłoszenia zgonu dokonuje się w ciągu 24 godzin od zgonu.
Osoba kontaktowa
Mirosław Kossowski – Kierownik USC, Agnieszka Haręża – Z-ca Kierownika USC, Dariusz Sawicki – Z-ca Kierownika USC
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, budynek A, parter, pokój nr 4.
Telefon kontaktowy
68 410-97-51 – Z-ca Kierownika USC, 68 410-97-52 – Z-ca Kierownika USC, 68 410-97-50 – Kierownik USC
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności:
-
pozostały małżonek(ka);
-
krewni zstępni;
-
krewni wstępni;
-
krewni boczni do 4 stopnia pokrewieństwa;
-
powinowaci w linii prostej do 1 stopnia.
Na potwierdzenie dokonania rejestracji zgonu, osoba zgłasająca zgon otrzymuje jeden skrócony odpis aktu zgon niepodlegający opłacie skarbowej oraz część karty zgonu przeznaczoną do administracji cmentarza wystawioną przez lekarza, który stwierdził zgon oraz uzupełnioną przez kierownika usc.
Część karty zgonu przeznaczonej do potrzeb statystyki publicznej (zawierającą informację o przyczynie zgonu) nie podlega zwrotowi.
Miejsce odbioru
Osobiście w Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1, budynek A, parter, pokój nr 4.
Wymagane Dokumenty
-
Karta zgonu: część przeznaczona do zarejestrowania zgonu, częśc przeznaczona do administracji cmentarza oraz część przeznaczoną dla potrzeb statystyki publicznej (zawierająca informację o przyczynie zgonu) - wszystkie części wystawione przez lekarza, który stwierdził zgon.
-
Dowód osobisty osoby zmarłej.
-
Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport) osoby zgłaszającej zgon.
-
Książeczkę wojskową osoby zmarłej (jeśli ją posiadała).
Czas realizacji
W dniu zgłoszenia zgonu.
Opłaty
Bez opłat.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonu Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Krosno Odrzańskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Renata Czekalska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Haręża |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-07 13:34:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mirosław Kossowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-07 13:34:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Haręża |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-24 14:34:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2028 raz(y) |