Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonu Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonuSzczegóły informacji
Zgłoszenie zgonu – sporządzenie aktu zgonu
Wydział: Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2018-02-07 13:34:07
Termin załatwienia
Zgłoszenie zgonu następuje przez złożenie we właściwym usc karty zgonu w terminie 3 dni od dnia jej sporządzenia. Jeżeli zgon nastąpił na skutek choroby zakaźnej, zgłoszenia zgonu dokonuje się w ciągu 24 godzin od zgonu.
Osoba kontaktowa
Mirosław Kossowski – Kierownik USC, Agnieszka Haręża – Z-ca Kierownika USC, Dariusz Sawicki – Z-ca Kierownika USC
Miejsce załatwienia
Telefon kontaktowy
68 410-97-51 – Z-ca Kierownika USC, 68 410-97-52 – Z-ca Kierownika USC, 68 410-97-50 – Kierownik USC
Adres e-mail
SzNKEXmnbPRhRrwU2/tpEZtJqhw5dQ4VvHmJograusOKYfx+1ogxT8e35WlklZUD/G3c5Jv80/VbKHztr8qU+DodlBuGl7keOdQr81XJQfTqMc00ACxK9/lySJ5SmlEFq4TD6A9XYDNA+WZYAFS4zcVGFgAMzPz/GOp0U/bUUH1kqZFTPSW/psaJlYRGEl7/+4lkU9m6zBE9hHsuF4Jg5A==
Sposób załatwienia
-
pozostały małżonek(ka);
-
krewni zstępni;
-
krewni wstępni;
-
krewni boczni do 4 stopnia pokrewieństwa;
-
powinowaci w linii prostej do 1 stopnia.
Miejsce odbioru
Wymagane Dokumenty
-
Karta zgonu: część przeznaczona do zarejestrowania zgonu, częśc przeznaczona do administracji cmentarza oraz część przeznaczoną dla potrzeb statystyki publicznej (zawierająca informację o przyczynie zgonu) - wszystkie części wystawione przez lekarza, który stwierdził zgon.
-
Dowód osobisty osoby zmarłej.
-
Dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport) osoby zgłaszającej zgon.
-
Książeczkę wojskową osoby zmarłej (jeśli ją posiadała).