Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Usuwanie azbestu z nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Usuwanie azbestu z nieruchomościSzczegóły informacji
Usuwanie azbestu z nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2018-02-14 09:49:46
Termin załatwienia
do 30 kwietnia 2018 r.
Osoba kontaktowa
Robert Węglik
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim, budynek B, pok. 19
Telefon kontaktowy
68 4109761
Adres e-mail
r.weglik@krosnoodrzanskie.pl
Sposób załatwienia
Usunięcie azbestu poprzez demontaż, wywóz i utylizację odbywa się poprzez firmę wybraną przez Gminę Krosno Odrzańskie
Miejsce odbioru
Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim, budynek B, pok. 19
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o udzielenie dotacji na usuniecie wyrobów zawierających azbest,
- Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest,
- Informacja o wyrobach zawierających azbest.
Czas realizacji
Po przyjęciu wniosku do realizacji do 31 sierpnia roku, w którym składane są wnioski
Opłaty
Wolny od opłaty skarbowej.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Uwagi
Wnioski o usunięcie azbestu z terenu nieruchomości należy składać w terminie od 1 stycznia do 31 marca 2018 r.
Realizacja dofinansowania następuje tylko w przypadku otrzymania dotacji na realizację zadania.
W przypadku ilości wniosków, w których ilość azbestu do usunięcia przekracza kwotę dotacji dopuszcza się możliwość braku realizacji w 100% wszystkich wniosków
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.Kodeks postępowania administracyjnego
Program Oczyszczania Kraju z azbestu na lata 2009-2032
Zarządzenia Nr 19/15 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 17 lutego 2015 r.