Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Uzyskanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2018-02-01 08:27:09
Termin załatwienia
Do 7 dni. W sytuacjach wyjątkowych (np. o znamionach klęski żywiołowej) - do 14 dni.
Osoba kontaktowa
Beata Kujawa
Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1,budynek A, parter, pokój nr 2
Telefon kontaktowy
68 4109 754
Adres e-mail
xybDNjBBdyTaWdDXV4AhmlSfEJYhVzrLwXgTOnKoIy4FHvpHZPByZAdWr+YX8sve2TnrcYq8bUOhTSrDeJvnwrJevyfh4sorQqyjMUyHcaeuvlnvkIEA0nNfXyB3nr3AzmeZksfJAvcrnJRCPj5Nmg==
Sposób załatwienia
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców.
Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1,budynek A, parter pokój nr 2 lub wysyłka pocztą na adres wskazany we wniosku.
Wymagane Dokumenty
Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności.
Czas realizacji
Do 7 dni. W sytuacjach wyjątkowych (np. o znamionach klęski żywiołowej) - do 14 dni.
Opłaty
- opłata skarbowa 17 zł za wydanie zaświadczenia,
- opłata skarbowa 17 zł za pełnomocnictwo (jeżeli jest dołączane do wniosku).
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o jej wydanie następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie.
Zażalenie wnosi się do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem Burmistrza Krosna Odrzańskiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
Uwagi
Zaświadczenie wydawane jest zainteresowanej osobie lub pełnomocnikowi, lub wysyłane jest pocztą na adres wskazany we wniosku.