ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

budowa remizy... RadnicaII

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2007-08-28 15:32:38 przez test test

Akapit nr - brak tytułu


Krosno Odrzańskie 28.08.2007r.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane


GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
[t.j. Dz.U. nr 164, poz.1163 z 2006r. ze zmianami]

na wykonanie zadania pn:

„Budowa remizy i szatni dla sportowców w Radnicy – II etap”


1. ZAMAWIAJĄCY
GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE
Siedziba Zamawiającego :
66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie,
tel. 0–68 383-50-17, fax. 0–68 383-51-22,
1.1. Ogólny adres internetowy zamawiającego:
http:// www.krosnoodrzanskie.pl;
1.2. Nazwa, adresy i osoby do kontaktu:
Adres e-mail:
e-mail:

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Budowa remizy i szatni dla sportowców w Radnicy – II etap”
2.2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
2.3. Lokalizacja robót budowlanych – Radnica, działka nr 351
2.4 Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego.
2.5. Informacja na temat umowy ramowej – nie dotyczy
2.6. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanu surowego otwartego budynku remizy, tzn. budowa kondygnacji parteru i I piętra – ściany nośne, stropy nad parterem, dach w konstrukcji stalowej (nad częścią budynku) i drewnianej (nad pozostałą częścią budynku) oraz zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych deskami.

2. Zestawienie wymiarów, powierzchni i kubatury budynku
Długość: 35,00 m
Szerokość: 12,48 m
Wysokość: 10,47 m
Powierzchnia całkowita: 738,0 m2
Kubatura: 3192,5 m3

Fundamenty i ściany fundamentowe oraz ogrodzenie zostały wykonane w I etapie i nie stanowią przedmiotu zamówienia. Również wieża strażacka (odrębny obiekt) nie jest przedmiotem zamówienia.

2.7. Wspólny słownik zamówień CPV - 45.216121-8
2.8. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - NIE
2.9. czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej – NIE

3. Termin wykonania zamówienia – wymagany.
3.1. Data zakończenia - w nieprzekraczalnym terminie do 30.03.2008r.

4. Informacja na temat wadium – nie jest wymagane.
5. WARUNKI UDZIAŁU
5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu :
Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności [art. 22 ust.1 pkt.1
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia ( rodzajem ) tj. zamówienia w porównywalnym zakresie i stopniu skomplikowania.
b) kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów (należy dołączyć kserokopię uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów).
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie sprawdzenia „spełnia – nie spełnia”.
5.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie.

7) wymagane jest wykazanie przynajmniej jednej osoby (kierownika budowy), posiadającej uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac związanych z przedmiotem zamówienia. Do wykazu załączyć kopię posiadanych uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 2 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. PROCEDURA
6.1. Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony
6.2. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
6.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna – Nie
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
7.1. Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
7.2. Miejsce i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 19.09. 2007 r. o godzinie 12.00.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: ul. Parkowa 1 w Krośnie Odrzańskim, budynek „A” - hol, w Biurze Obsługi Interesanta.
7.3. Otwarcie ofert nastąpi :
dnia 19.09.2007 o godzinie 13.00 w siedzibie Zamawiającego budynek „A” – salka konferencyjna, pok. Nr 5.
7.4. Termin związania z ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert.
8. Uprawniony do kontaktów z oferentami
Bożena Tubielewicz, tel. (0-68) 383 50 17

Rysunki, opisy i specyfikacja techniczna:

1. Opis techniczny konstrukcji
2. Projekt wykonawczy i wykaz stali
3. Rysunki techniczne z projektu budowlanego
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot
« powrót do poprzedniej strony