ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-01-23 11:14:41 przez Marta Izdebska

Akapit nr - brak tytułu

23/01/2008    S15    Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
I. II. III. IV. VI.
PL-Krosno Odrzańskie: Pojazdy do zbierania odpadów
2008/S 15-018784
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, Kontakt Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, pokój nr 8, 66-600 Krosno Odrzańskie, Do wiadomości Damian Miech, PL-66-600 Krosno Odrzańskie. Tel.  (48-68) 383 51 85. E-mail . Faks  (48-68) 383 51 85.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, Kontakt Sekretariat, pokój nr 18, PL-66-600 Krosno Odrzańskie. Tel.  (48-68) 383 51 85.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Inne: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego (zakład budżetowy). Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy. Leasing. Główne miejsce realizacji dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, 66-600 Krosno Odrzańskie, Polska.
Kod NUTS: PL432 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu przystosowanego do zbierania i transportu odpadów”. Wymagania. Dotyczące zabudowy: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, fabrycznie nowa, - skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, - podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, - zabudowa połączona z podwoziem elastycznie, mocowana na dzielonej ramie pośredniej, - pojemność skrzyni ładunkowej od 22 m3 do 24 m3, - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m3, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, - mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy), - stopień zagęszczania odpadów min.5:1, - możliwość zmiany stopnia zagęszczenia w układzie hydraulicznym na mniejszą, - możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, - możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynię ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, - możliwość sterowania płytą wypychającą ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, - prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, - uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej, - sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, - możliwość uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - otwierana tylna klapa kosza zasypowego, - urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami 80,110,120,240,1100 litrów, kontenerami KP7 z automatyczną możliwością regulacji prędkości załadunku, - dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, - rura odpływowa ze zbiornikiem na bioodcieki (w najniższym punkcie dna skrzyni ładunkowej), - kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy, - zabudowa wielokrotnie gruntowa i lakierowana - reflektor roboczy z tyłu zabudowy - światło alarmowe "kogut" z tyłu pojazdu, - dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznymi informującymi kierowcę o zajęciu stopnia oraz dający możliwość: ograniczenia prędkości do 30 km/h, uniemożliwienia cofania pojazdu, rozłączenia układu zgniatania. - możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi, - dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej, - automatyczne urządzenie do otrzepywania pojemników, - zabudowa odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, - zbiornik na wodę ze spustem do higieny rąk, pojemność 10-20 litrów. Podwozie samochodu ciężarowego: - podwozie trzyosiowe; - dopuszczalna masa całkowita 26000 kg: - silnik musi spełniać normę emisji spalin EURO 4; - minimalna moc silnika 300 KM; - skrzynia biegów manualna; - silnik czterosuwowy, wysokoprężny, chłodzony wodą; - kabina kierowcy 3 osobowa; - radio wraz z instalacją radiową - tachograf elektroniczny; - układ hamulcowy z systemem ABS. - układ wydechu skierowany do góry za kabiną. Leasing: - Okres leasingu: 48 miesięcy - Opłata wstępna 5 % - Wykup samochodu - za wartość nieprzekraczającą 10 % wartości zamówienia - Leasing w walucie: PLN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34144511, 66140000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Dostawa jednego fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu do zbierania i transportu odpadów.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 405,00 zł (sześć tysięcy czterysta pięć złotych).
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Raty leasingowe płatne będą miesięcznie po wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT Okres leasingu 48 miesięcy.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O zamówienie mogą ubiegać sie wykonawcy którzy złoża: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 – 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
1/D/I/2008.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
6.3.2008 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 6.3.2008 - 10:00. Miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wiejska 23, pok nr 8, 66-600 Krosno Odrzańskie. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak. Pan Damian Miech, Zbigniew Jakubczak, Tadeusz Stochaj, Pani Mariola Bortnowska.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel.  (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl.
VI.4.2) Składanie odwołań:
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel.  (48-22) 458 77 77. URL: www.uzp.gov.pl.
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
18.1.2008.
« powrót do poprzedniej strony